توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70694
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۰
لیست انتخاباتی «شورای وحدت» استان کرمانشاه اعلام شد
لیست کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت استان کرمانشاه برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان اعلام شد.
لیست انتخاباتی «شورای وحدت» استان کرمانشاه اعلام شد
محمدرسول محمودپور رییس ستاد انتخابات شورای وحدت استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جمع بندی نهایی شورای وحدت برای انتخاب کاندیداهای مورد حمایت خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: بر این اساس در حوزه انتخابیه کرمانشاه «عبدالرضا مصری»، «محمد رشیدی» و «ابراهیم رحیمی زنگنه»، در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی «سیدجواد حسینی کیا»، در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین «وحید احمدی»، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب «فتح الله حسینی» و در حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی «رستگار یوسفی» در لیست شورای وحدت قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو شورای وحدت هنوز به جمع بندی نرسیده است.

محمودپور در خصوص لیست شورای وحدت استان برای انتخابات مجلس خبرگان هم گفت: این شورا از آیت الله «مصطفی علما» و حجت الاسلام والمسلمین «مهدی خطیبی» حمایت می کند.

رییس ستاد انتخابات شورای وحدت استان کرمانشاه در خصوص روند انتخاب لیست های حمایتی این شورا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: امور مجلس خبرگان یک امر فقهی و تخصصی است و در همین راستا مرجع انتخاب ما در این زمینه اعلام نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیون مبارز است و طبق اعلام صورت گرفته کاندیدای مورد حمایت خود را برای انتخابات مجلس خبرگان انتخاب کرده ایم.

وی افزود: در خصوص لیست مورد حمایت این شورا برای مجلس شورای اسلامی هم در ابتدا کمیته تحقیق و بررسی با توجه به اطلاعاتی که دفاتر ما در ۱۴ شهرستان ارائه کرده اند کاندیداها را بررسی کرده و نظرات معتمدین و نخبگان و خبرگان هر حوزه انتخابیه هم اخذ شده است.

وی ادامه داد: در نهایت پس از جلسات متعدد و صحبت های تخصصی با کاندیداها، نتایج بررسی به صحن مجمع شورای وحدت آمد و در نهایت به این لیست نهایی رسیدیم.

رییس ستاد انتخابات شورای وحدت استان کرمانشاه با ابراز امیدواری نسبت به رای آوری لیست حمایتی این شورا، گفت: اولین و مهمترین خواسته ما از این کاندیداها در صورت رفتن به مجلس، مهار تورم و گرانی است و این مطالبه را با جدیت دنبال می کنیم.
Share/Save/Bookmark