توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 28547
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
قوچان‌نژاد در آستانه جدایی از چارلتون
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از مشخص شدن سرنوشت رضا قوچان نژاد در آینده‌ای نزیک خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی چارلتون در روزهای گذشته سرگرم مذاکره با تیمی ناشناخته در خاورمیانه بوده است. این بازیکن ایرانی قصد دارد با مسئولان باشگاه چارلتون برای پیوستن به این تیم که هنوز نامش فاش نشده مذاکره کند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی درباره آینده بازیکن ایرانی چارلتون نوشت: قوچان‌نژاد یکی از ستاره‌های قاره آسیاست که هنوز سرنوشت تیم باشگاهی‌اش برای فصل جدید مشخص نشده است. از طرفی باشگاه چارلتون علاقه زیادی به ادامه همکاری با رضا قوچان نژاد دارد و درخشش در جام جهانی باعث شده تا تیمی ناشناخته در خاورمیانه مذاکرات موفقیت‌آمیزی را با این بازیکن ایرانی داشته باشد.

باب پیترس سرمربی چارلتون درباره وضعیت مهاجم ایرانی تیمش گفت: ما خیلی دوست داریم قوچان نژاد در چارلتون بماند. او بازیکن خیلی خوبی است و حضور او در چارلتون خیلی می‌تواند به سود فوتبال ما باشد اما از طرفی وقتی خود قوچان نژاد تمایلی نداشته باشد که اینجا بماند و به دنبال انتقال به تیم دیگری باشد نمی‌توانم جلوی او را بگیرم.

سرمربی چارلتون ادامه داد: قرار است فردا (شنبه) با قوچان نژاد جلسه‌ای درباره آینده او داشته باشم تا سرنوشت حضور این بازیکن برای فصل جدید مشخص شود. اگر او بخواهد در چارلتون بماند باید چند هفته‌ای با تیم زیر ۲۱ سال ما تمرین کند و از طرفی اگر بخواهد تیم ما را ترک کند باید خیلی صریح و شفاف موضع خود را اعلام کند.
Share/Save/Bookmark