توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63098
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹
رستاخیز میلیونی تهران برای سردار دلها / رهبر معظم انقلاب با مالک اشترش خداحافظی کرد
مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان والامقامش، به امامت رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران برگزار شد.
رستاخیز میلیونی تهران برای سردار دلها / رهبر معظم انقلاب با مالک اشترش خداحافظی کرد
به گزارش خط نيوز، در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان ، لحظاتی قبل رهبر معظّم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از ورود به دانشگاه تهران نماز را بر پیکر شهید سلیمانی اقامه کردند.

عاشقانی که به عشق سردار آمدند

ساعت ۹:۳۲؛ رهبر انقلاب بر پیکر شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش نماز اقامه کردند
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان والا مقامش در دانشگاه تهران نماز اقامه کردند.
مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در پایتخت ایران اسلامی با خیل جمعیت تهرانی‌ها در حال برگزاری است.
حضور اعضای کتائب حزب الله عراق در مراسم تشییع شهید سلیمانی در تهران
گروهی از عراقی‌ها در مقابل دانشگاه تهران با در دست داشتن پرچم های زرد رنگ کتائب حزب الله عراق، شعار «کلا کلا آمریکا» و «الامریکا شیطان الاکبر» سر دادند.
مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در پایتخت ایران اسلامی با خیل جمعیت تهرانی‌ها در حال برگزاری است.

حضور حسین طائب و محمود واعظی در مراسم تشییع
حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

دختر شهید سلیمانی: اسم حاج قاسم هنوز هم آشیانه صهیونیست‌ها را می‌لرزاند
زینب سلیمانی دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تهران اظهارداشت: پدرم خواب راحت را از چشم همه ستمگران، مستبدان و تکفیری ها ربوده بود.
وی ادامه داد: اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیونیست‌ها، تکفیر و نظام سلطه را هم اینک هم می لرزاند.

دختر شهید سلیمانی تصریح کرد: امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را دیده اند.

وی افزود: آمریکا باید بداند که عاشورا منشاء قدرت مجاهدین و آزادگان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شده اند و تا زنده اند شاگردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه گران و تکفیری ها خواهند بود.
دختر شهید سلیمانی تاکید کرد: آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان ها در جبهه مقاومت شده است.

ساعت ۹ صبح؛ پیکر شهید قاسم سلیمانی وارد دانشگاه تهران شد
پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان والا مقامش وارد دانشگاه تهران شدند.
بنا بر اعلام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش اقامه نماز کنند.

حضور ربیعی، حدادعادل و شمخانی در مراسم تشییع
علی ربیعی سخنگوی دولت، غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.

حضور گسترده، مسیر مردم را به خیابان های فرعی انقلاب تغییر داد
مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در شرایطی در حال برگزاری است که به دلیل حجم گسترده جمعیت در خیابان انقلاب، حرکت مردم به دلیل تراکم بالای جمعیت تقریبا متوقف شده و مردم به سمت خیابان های فرعی تغییر مسیر می دهند.
کفن پوشی مردم تهران
جمعی از تشییع‌کنندگان تهرانی در واکنش به اقدام تروریستی آمریکا در ترور سردار سلیمانی، به صورت کفن پوش وارد مراسم شدند.

مراسم تشییع و اقامه نماز سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور اقشار مختلف مردم در تهران در حال برگزاری است.

بنا بر اعلام خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش اقامه نماز می کنند.

حضور امیر سیاری، وزیر اطلاعات و سورنا ستاری در مراسم تشییع شهید سلیمانی
امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.
طنین «مرگ بر آمریکا» در پایتخت ایران/ فریاد «نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا» بلند شد
«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در پایتخت ایران اسلامی توسط شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی طنین انداز شد.
مردم تهران همچنین در این مراسم شعار «نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا» سر دادند.
تهرانی ها با شعار «می‌کشم، می‌کشم آنکه برادرم کشت» به سمت محل اقامه نماز بر پیکران شهیدان حرکت می کنند.
از دیگر مسائل قابل توجه دست نوشته های زیادی با هشتگ #انتقام_سخت و با مضمون ضرورت اقدام متقابل در برابر اقدام تروریستی آمریکاست که مردم در دست دارند.
«فرزندان شهدا انتقامی سخت از آنان می‌گیرند»، «لشکر قاسمیون»، «ترامپ قمار باز من حریف تو هستم»، «بدرود فرمانده»، «سنگرت خالی نیست ابومهدی» از دیگر مضامین پلاکاردها و دست نوشته های مردم شرکت کننده در مراسم تشییع سپهبد قاسم سلیمانی است.
ساعت ۸ صبح؛ آغاز رسمی مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تهران
مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور اقشار مختلف در تهران آغاز شد.
بنا بر اعلام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش اقامه نماز کنند.
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اعلام کرده بود: مراسم تشییع و نماز بر پیکر این شهید عزیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

مردم تهران با امضای طوماری خواهان گرفتن «انتقام سخت» شهادت سردار سلیمانی شدند
شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی در تهران که تا ساعتی دیگر آغاز خواهد شد، با امضای طوماری خواهان گرفتن انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی شدند و اعلام کردند پاسخ این اقدام تروریستی دولت جنایتکار ترامپ باید داده شود.

جمعی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان با اعدام نمادین ترامپ، وی را از چهارراه کالج تا دانشگاه تهران حمل کردند.
مردم برای اعلام انزجار خود از تروریست‌های آمریکایی و نشان دادن حق انتقام خود نسبت به این جنایت، جنازه نمادین ترامپ را به سمت دانشگاه تهران جمل کردند.

سردار قاآنی: قول انتقام خون شهید سلیمانی را خدا داده است/منتقم اصلی خداوند است
سردار سرلشکر قاآنی همزمان با ورود پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش در فرودگاه قدر تهران اظهار داشت: قول ما پیمودن راه شهید سلیمانی را با همان استحکام و با توکل بر خدا ما به ازای شهادت ایشان در گام های متعدد ازاله امریکا از منطقه و استمرار حرکت رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) است. به پشتوانه مقام معظم رهبری این مهم حاصل خواهد شد.
او ادامه داد: قول انتقام خون شهید قاسم سلیمانی را خداوند داده است و منتقم اصلی خداوند است و حتماً اقداماتی انجام خواهد گرفت ولی انتقام این خون های گرانبهای استمرار می یابد تا منتقم اصلی یعنی امام زمان (عج) ظهور کند.

سردار حاجی زاده: انتقام شهید سلیمانی حتی با کشتن ترامپ هم پایان نمی‌پذیرد
سردار امیرعلی حاجی زاده در مورد انتقام خون شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: انتقام شهید سلیمانی با ۴ شلیک موشک و سقوط یک پایگاه حتی با کشتن ترامپ هم پایان نمی پذیرد، یعنی این ها ارزش خون این شهید را ندارد و تنها چیزی که می تواند خون بهای شهید سلیمانی باشد ازاله کامل امریکا از منطقه است.

وی تاکید کرد: شر امریکا باید از سر ملت مظلوم منطقه کم شود.
Share/Save/Bookmark