توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64088
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸
۷ ماه پس از انتصاب داورزنی
پست‌های خالی و تشریفاتی در فدراسیون والیبال!
پست‌های خالی و تشریفاتی در فدراسیون والیبال!
در حالی که ۷ ماه از انتصاب مجدد محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال می‌گذرد، جامعه والیبال همچنان شاهد پست‌های تشریفاتی و خالی در کمیته‌ها و ارکان مختلف فدراسیون هستند!

به گزارش ایسنا، پس از آن که فدراسیون والیبال ایران در یک سال و نیم گذشته پیش از انتخاب داورزنی به عنوان رئیس، فصل سختی را از لحاظ عدم ثبات مدیریتی پشت سر گذاشت، پیش بینی می‌شد با روی کار آمدن داورزنی هر چه سریع‌تر شاهد سر و سامان یافتن این فدراسیون در بخش‌ها و کمیته‌های مختلف باشیم که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

مسلما با وجود طیف زیاد فعالیت‌ها در فدراسیون مهمی چون والیبال، هر یک از کمیته‌ها و نواب رئیس (آقایان و بانوان) می‌توانند نقش پررنگی در خوب پیش رفتن برنامه‌ها داشته باشند؛ موضوعی که به نظر می‌رسد در فدراسیون خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. تا جایی که پس از گذشت نزدیک به ۷ ماه از انتصاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال، همچنان شاهد بلاتکلیفی در برخی کمیته‌ها و سمت‌هایی چون نایب رئیسی بانوان و آقایان هستیم.

در کنار بی جواب ماندن همه این سوال‌ها که چرا داورزنی تا کنون دبیر قطعی فدراسیون، نایب رئیس آقایان و نایب رئیس بانوان را معرفی نمی‌کند، اکنون بحث چند شغله بودن شهرام عظیمی رئیس سازمان لیگ فدراسیون باعث ایجاد حواشی در یکی دو روز گذشته شده است.

حال با انتشار خبر انتصاب شهرام عظیمی به عنوان معاون اداری و مالی باشگاه استقلال تهران، این سوال نیز به دیگر شبهات موجود در فدراسیون والیبال اضافه می‌شود که تکلیف سازمان لیگ فدراسیون والیبال چه خواهد شد؟

همچنین با توجه به آخرین صحبت‌های میلاد تقوی سرپرست دبیری فدراسیون والیبال، مبنی بر اینکه شهرام عظیمی از ابتدا به صورت پاره وقت (سه روز در هفته) با فدراسیون والیبال همکاری می‌کرده است، دو پرسش زیر مطرح است که دلیل وجود پست‌های تشریفاتی و پست‌های خالی در فدراسیون والیبال چیست؟ و آیا نباید پس از گذشت ۷ ماه از ریاست داورزنی، شاهد ثبات در ارکان مختلف فداسیون بود؟
Share/Save/Bookmark