توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55538
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
پایان تقریبی فروش بلیت‌های بازی کاشیما آنتلرز ژاپن - پرسپولیس
فروش بلیت‌های بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس به طور تقریبی پایان یافته است.
پایان تقریبی فروش بلیت‌های بازی کاشیما آنتلرز ژاپن - پرسپولیس
به گزارش خط نیوز و به نقل از سایت نیکان اسپورت ژاپن، بلیت‌های بازی رفت تیم کاشیما آنتلرز برابر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز سوم ماه نوامبر سال جاری میلادی در ورزشگاه کاشیما برگزار می‌شود به طور تقریبی روز گذشته (یکشنبه) به فروش رفته است.

این رسانه ژاپنی در ادامه می‌نویسد: بلیت‌های مشخص‌شده در طبقه اول ورزشگاه کاشیما در همان ساعت نخست آغاز فروش بلیت‌ها توسط هواداران خریداری شد. بلیت‌های طبقه دوم نیز ساعاتی پس از آن با سرعت به فروش رفتند. بلیت‌های باقی‌مانده بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا تعداد قابل توجهی نیستند و به نظر می‌رسد به زودی به فروش بروند.

حضور 19 هزار و 900 تماشاگر در بازی خانگی تیم کاشیما آنتلرز برابر سوون سامسونگ بهترین رکورد ورزشگاه کاشیما در لیگ قهرمانان آسیا بود. حالا این رقم آماده رسیدن به 38 هزار نفر است.

شوجی گن، بازیکن تیم کاشیما آنتلرز نیز در این رابطه گفت: جدیت هواداران در حمایت به ما انتقال یافته است و ما با زندگی‌مان مبارزه می‌کنیم. هر کسی زندگی خود را دارد اما امیدوار هستم هواداران به حمایت از تیم کاشیما در ورزشگاه بازگردند. از این بابت هیجان‌زده هستم.

بازی رفت تیم‌های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس از ساعت 15 روز سوم ماه نوامبر (9:30 دقیقه صبح 12 آبان) در ورزشگاه کاشیما آغاز می‌شود. بازی برگشت نیز روز 11 ماه نوامبر (19 آبان) ساعت 18:30 به وقت ایران (24 شب به وقت ژاپن) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
Share/Save/Bookmark