توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 60758
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱
شوخی ناموسی!
خدا رحمت كند مرحوم حبیب‌الله عسكر اولادی را یك وقتی در اوج گفت‌وگو با اصلاح‌طلبان كه به طور مكتوب دو دوره رد و بدل و در رسانه‌ها هم منعكس شد، به من می‌گفت؛ به برخی از آنها پیام دادم؛ «ما شوخی ناموسی با شما نداریم.
شوخی ناموسی!
محمدكاظم انبارلویی
خدا رحمت كند مرحوم حبیب‌الله عسكر اولادی را یك وقتی در اوج گفت‌وگو با اصلاح‌طلبان كه به طور مكتوب دو دوره رد و بدل و در رسانه‌ها هم منعكس شد، به من می‌گفت؛ به برخی از آنها پیام دادم؛ «ما شوخی ناموسی با شما نداریم. مسائل مربوط به اصل انقلاب، آرمان‌های امام، ولایت فقیه و مبارزه با آمریكا جزء نوامیس فكری ماست ما در این‌باره با شما شوخی نداریم.» متأسفانه برخی از همین اصلاح‌طلبان به نصایح او گوش ندادند و رفتند زیر خیمه فتنه برای بازگشت سلطه آمریكا سینه زدند، البته به جایی هم نرسیدند. رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشگاهیان به موضوع مذاكرات و سمومات ناشی از آن در راه پیشرفت انقلاب اشاره كردند و گفتند: «مذاكره مكمل راهبرد فشار است در مسائل ناموسی انقلاب همچون توان دفاعی كشور نمی‌توان مذاكره كرد.» آمریكایی‌ها از فصل مذاكره به عنوان فصل برداشت محصول فشارهای اقتصادی خود در زمین ما استفاده می‌كنند. اعراب و فلسطینی‌ها ۵۰ سال است دارند مذاكره می‌كنند حتی یك متر زمین خود را آزاد نكردند و زیر چكمه سربازان رژیم اشغالگر قدس روزگار بدی را می‌گذرانند. سران عرب رفتند با دشمن مذاكره كردند و ناموس اعراب را فروختند و اكنون زیر تحقیر غرب هر روز امتیاز جدید می‌دهند باز توهین و تحقیر می‌شوند اما جمعی از همین جماعت فلسطینی و لبنانی ابتدا سنگ و سپس موشك به دست گرفتند، دشمن را به زانو در آوردند و اكنون در مرز بازدارندگی با حفظ شرافت و كرامت خود سینه به سینه دشمن ایستاده‌اند و یك قدم هم عقب‌نشینی نمی‌كنند. آنها باعقلانیت سیاسی با هزینه- فایده كردن امر مقاومت به این نتیجه رسیدند، درآمد مقاومت بیش از هزینه‌های آن است. مقاومت و ایستادگی یك مكتب، یك فرهنگ و یك اندیشه است كه در دل خود خستگی‌ناپذیری و امیدوارانه حركت كردن را دارد. رهبر معظم انقلاب نیز در سی‌امین سالگرد رحلت حضرت امام (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی را قهرمان مقاومت در عصر ما نامیدند و مختصات این اندیشه را در مرام امام (ره) مورد واكاوی قرار دادند. امروز فقط سخن از مقاومت ملت ایران نیست بلكه سخن از محور مقاومت است كه ملت‌های منطقه را در برابر مقابله با نفوذ صهیونیسم و آمریكای جنایتكار به صف كرده است و شكست‌های پی‌درپی آمریكا و اشغالگران قدس به‌دلیل شكل‌گیری همین محور و همین جبهه است. امروز در میان ملت‌های جهان و دولت‌هایی كه اراده كرده‌اند در برابر باج‌خواهی‌‌های آمریكا بایستند سخن از فلسفه مقاومت، دستاوردهای مقاومت و امتیازات «دكترین مقاومت امام خمینی (ره)» است.
رهبر انقلاب در همين سخنراني تاريخي فرمودند: «انديشه مقاومت قدرتمندترين سلاح يك ملت است. دشمن در صدد است با وسوسه، ترديدافكني و القاء بي‌فايده و ناممكن بودن مقاومت،‌ اين سلاح را از دست ملت ايران خارج كند بنابراين بايد انديشه مقاومت را از ترفند دشمن مصون داشت». امروز ملت ايران از مرز تهديد و تطميع دشمن گذشته است. دشمن در تمامي جبهه‌ها طعم تلخ شكست را از جبهه مقاومت دريافت كرده و عقب‌نشيني تاكتيكي دشمن حكايت از اين واقعيت دارد كه آنها هيچ راه‌حلي جز تسليم در برابر ملت ايران و جبهه مقاومت در منطقه ندارند. آمريكا تنها يك گزينه روي ميز دارد آن‌هم فشار اقتصادي، اما ملت ايران گزينه‌هاي گوناگون در مقابل دارد دير يا زود آمريكا مجبور است در برابر ملت ايران زانو بزند.
***
اخيراً يكي از اصحاب موسوم به اصلاح‌طلب كه در فتنه ۸۸ شريك و همپيمانان جرج سوروس براي انقلاب رنگي بود از واژه «ابر مقاومت» ياد كرده است. او از مقابله با ترامپ از واژه «ابرمقاومت» ياد مي‌كند و آن‌را معبر «صلح»، «اصلاح‌طلبي» و دموكراسي» مي‌داند و مي‌گويد بايد اصلاحات را به صلح ترجمه كرد بخشي از داخل و بخشي از نيروهايي كه در خارج هستند بايد اين كوله‌بار را به دوش بكشند!
او مي‌گويد «اگر ملت دموكراسي را با گوشت‌و‌پوست خود لمس كند تاب مقاومت پيدا مي‌كند» البته اين حرف، حرف درستي است به شرطي كه كارنامه سياسي حضرات آن را تاييد كند! كارنامه سياسي برخي از اصلاح‌طلبان كه دستي در فتنه ۸۸ و ۷۸ داشتند نشان مي‌دهد آنها همين چيزي كه از آن به عنوان «ابرمقاومت» ياد مي‌كنند با رمز دروغ وتهمت تقلب به آتش كشيدند. آنها ۴۰ ميليون راي ملت را ناديده گرفتند و بر جمهوريت نظام با تيغ «شورش» و «بغي» چوب حراج زدند به اين هم اكتفا نكردند بنا را بر «محاربه» گذاشتند و با شعار «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است » و «مرگ بر اصل ولايت فقيه» دست در دست منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و كمونيست‌ها و نئوماركسيست‌ها براي مقابله با اسلام به خيابان‌ها آمدند. آنها رفقاي خود را به پارلمان اروپا و كنگره آمريكا فرستادند و گفتند از اين «ابر مقاومت» ملت ايران نترسيد و جا نزنيد تحريم‌ها را تشديد كنيد. «اوباما» كه قبل از فتنه تا مرز تسليم شدن برابر به ملت ايران رفته بود را برگرداندند به «مقابله» با ملت ايران!
پرچم جمهوري‌خواهي را يكي از همين اصحاب فتنه كه ستاره برنامه‌‌‌هاي بي‌بي‌سي و راديو آمريكا بود در روزنامه‌اي كه منسوب به همين تئوريسين «ابرمقاومت» است به‌دوش مي‌كشيد و درباره آن قلم مي‌زد. او در ايام فتنه به عنوان ناظم صف گوگوش تا سروش انجام وظيفه مي‌كرد.
كارنامه سياسي برخي اصلاح‌طلبان نشان مي‌دهد نگاه آنها به جمهوريت ورود به قدرت براي «خروج از حاكميت» است. هيچ نشانه‌اي از مقاومت آنها در برابر دشمن نيست همه نشان‌ها همراهي و همگرايي با دشمن است. تاريخ ۸ ماهه اول سال ۸۸ نشان از خيانت آنها به ملت و جناياتي است كه خون ده‌ها شهيد بر سنگ فرش خيابان‌هاي تهران به آن گواهي مي‌دهد. همين بساط را در ۱۸ تير ۷۸ به‌پا كردند خداوند از سر تقصير آنها نگذرد. يكي نيست به اين بنده خدا بگويد وقتي در خزانه‌داري آمريكا اتاق جنگ تشكيل دادند و براي ملت ايران هر روز خط‌ونشان مي‌كشند، «اصلاح‌طلبي» و «صلح‌طلبي» كيلويي چند است؟ دموكراسي سوروسي كه بوي عفونت فتنه آن دو دهه است دماغ تاريخ ما را آزار مي‌دهد سيري چند؟
مقاومت به قرائت امام (ره) و رهبري و نيز كساني كه با جانفشاني خود «قدرت منطقه‌اي» جمهوري اسلامي را شكل دادند و سازه اصلي اقتدار و امنيت ملي است حساب و كتاب خود را دارد با اين سوسول بازي‌هاي سياسي فرسنگ‌‌ها فاصله دارد. البته جنگي در كار نخواهد بود تا سخن از صلح به ميان آيد. چرا كه ما در مرز بازدارندگي شاهرگ حيات آمريكا را در منطقه نشانه گرفته‌ايم. لذا آمريكايي‌ها نه مي‌توانند، نه مي‌خواهند و نه جرئت آن را دارند از جنگ سخن بگويند.
Share/Save/Bookmark