توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 52289
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸
ساوت‌گیت: مزد صبوری‌‌‌ و عملکرد خوب‌مان را گرفتیم/ برای کین خوشحالم
سرمربی تیم ملی انگلیس پیروزی شاگردانش مقابل تونس را پاداش عملکرد خوب و صبوری آنها برای استفاده از موقعیت‌‌های‌شان دانست.
ساوت‌گیت: مزد صبوری‌‌‌ و عملکرد خوب‌مان را گرفتیم/ برای کین خوشحالم
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، به دنبال پیروزی 2 بر یک تیم ملی انگلیس مقابل تونس در دومین بازی از گروه G جام جهانی 2018 روسیه، گرث ساوت‌گیت، سرمربی سه‌شیر به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم که ما امشب نشان دادیم که با اتحاد و کار گروهی می‌شود به نتیجه رسید. ما در زمین بازی فرمانده‌هایی داشتیم که به طور منظم فرمان‌های مناسب را به دیگر بازیکنان می‌دادند. در واقع ما صبح امروز درباره این موضوع صحبت کردیم. در صحبت‌هایی که داشتیم، درباره رویکردی که باید هنگام جلو افتادن یا عقب افتادن از حریف داشته باشیم هم حرف زدیم. یکی از چیزهایی که صبح امروز من به بازیکنانم تأکید کردم همین چیزی بود که در جریان بازی دیدید: تساوی یک – یک، 15 دقیقه به پایان و ما همچنان به فشارهای‌مان ادامه دهیم و برای کسب پیروزی تلاش کنیم، اما نه طوری که در معرض ضدحملات خطرناک حریف قرار بگیریم.

ساوت‌گیت ادامه داد: مدافعان میانی ما هم در حملات شرکت داشتند و این بر بار حملات‌‌مان در جناحین میدان اضافه می‌کرد. این فشارها ادامه داشت و ما به راه درستی که در پیش گرفته بودیم ادامه دادیم و با اتخاذ تصمیمات مناسب ارزش کار خوبی که بعد از دقیقه 90 هم ادامه دادیم را گرفتیم. حتی زمانی که نتیجه یک بر یک مساوی بود هم من به عملکرد تیمم افتخار می‌کردم. ما در نیمه اول موقعیت‌های گلزنی مسلمی داشتیم و در نیمه دوم هم بر بازی مسلط بودیم و صبوری را حفظ کردیم نه اینکه توپ‌هایی بی‌هدف را روی محوطه جریمه حریف بفرستیم و امیدوار باشیم یکی از آنها اتفاقی وارد دروازه شود.

سرمربی سه‌شیر با تمجید از کاپیتان تیمش، هری کین که دو گل به ثمر رساند، عنوان کرد: در مورد هری باید بگویم که برای او بسیار خوشحالم. او به خاطر فرماندهی تیم ملی کشورش در زمین بازی و بردن یک مسابقه در جام جهانی که مهم‌ترین چیز است، احساس غرور می‌کند.
Share/Save/Bookmark