توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 32362
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
حمله دوباره هاشمی به احمدی‌نژاد: کوه فساد دولت قبل، قابل گفتن نیست!
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ارائه تحلیلی از آثار سؤ افراط در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، گفت: دولت یازدهم، در حالی که مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب است و در عین حال به دلیل تدیّنی که دارد، نمی‌تواند عمق مشکلات به ارث برده را به مردم گزارش کند.
حمله دوباره هاشمی به احمدی‌نژاد: کوه فساد دولت قبل، قابل گفتن نیست!
به گزارش خط نیوز ، هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای شورای راهبردی جبهه متحد اعتدال‌گرایان ایران اسلامی که چندی پیش انجام شد در بیان اینکه دولت یازدهم مظلوم ترین دولت پس از انقلاب است، تاکید کرد: کسانی که بدترین اوضاع را به عنوان ارث برای دولت برجای گذاشته‌اند و آنها که در مقابل فسادهای سابق سکوت و حتی گاه حمایت کرده‌اند، امروز انتظار دارند که مردم فریب شعارهای افراطی آنها را بخورند و با آگاهی به تجاهل کشانده شوند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیوه ارائه گزارش دولت به مردم و بیان مفاسدی که صدای همه را بلند کرده، برخاسته از همان شعار اعتدال خواند و گفت: فقط گاهی قطعاتی از کوه یخ غرق در دریای فسادها گفته می‌شود و برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان، از بیان همه مسایل پرهیز می‌شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه سخنان خویش با ارائه تحلیلی از آثار سؤ افراط در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، گفت: دولت یازدهم، در حالی که مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب است و در عین حال به دلیل تدیّنی که دارد، نمی‌تواند عمق مشکلات به ارث برده را به مردم گزارش کند.

ایشان افزود: کسانی که بدترین اوضاع را به عنوان ارث برای دولت برجای گذاشته‌اند و آنها که در مقابل فسادهای سابق سکوت و حتی گاه حمایت کرده‌اند، امروز انتظار دارند که مردم فریب شعارهای افراطی آنها را بخورند و با آگاهی به تجاهل کشانده شوند.
Share/Save/Bookmark