توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 61982
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
نمازی: موضع کارگزاران، مشارکت بدون قید و شرط در انتخابات است
نمازی: موضع کارگزاران، مشارکت بدون قید و شرط در انتخابات است
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه موضع کارگزاران در انتخابات، مشارکت بدون قید و شرط است، گفت: باید با شورای نگهبان وارد رایزنی برای تایید صلاحیت نامزدهای اصلاح‌طلبان شد؛ زیرا تجربه نشان داده که پیگیری و رایزنی بی‌نتیجه نمی‌ماند.

محمدعلی نمازی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همکاری با شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، اساس فعالیت حزب کارگزاران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. موضع حزب مشارکت بدون قید و شرط در انتخابات و تلاش برای رایزنی با شورای نگهبان است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رایزنی با شورای نگهبان دستاوردی هم برای اصلاح‌طلبان خواهد داشت؟ خاطرنشان کرد: احزاب اصلاح‌طلب دیدار خوبی با وزیر کشور داشته‌اند و باید با شورای نگهبان نیز وارد رایزنی برای تایید صلاحیت نامزدهای اصلاح‌طلبان شد. تجربه نشان داده که پیگیری و رایزنی بی نتیجه نمی ماند. در حال حاضر شرایط کشور با گذشته فرق کرده و کشور در شرایط سختی قرار گرفته است؛ بنابراین همه باید به برگزاری انتخابات مشارکتی کمک کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه برگزاری انتخابات با مشارکت گسترده، برای حزب کارگزاران اهمیت داشته زیرا این مشارکت موجب حمایت از نظام و کشور می‌شود، تصریح کرد: لازمه برگزاری انتخابات با مشارکت گسترده این است که همه مردم و جناح‌های سیاسی در انتخابات نامزدهای مدنظر خود را داشته باشند.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره فعالیت انتخاباتی این حزب اظهار کرد: هنوز فعالیت جدی حزب آغاز نشده است، اما شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان محور فعالیت‌ها خواهد بود و فعالیت‌های مستقل حزبی کمکی خواهد بود به فعالیت شورای سیاستگذاری.

نمازی درباره برخی اخبار مبنی بر حمایت کارگزاران از علی لاریجانی گفت: به هیچ وجه صحت ندارد که کارگزاران به حمایت از لاریجانی روی‌ آورده است. تا انتخابات ریاست جمهوری 1400 زمان زیادی باقی مانده و چنین بحث‌هایی در حزب انجام نشده است.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark