توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 59282
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷
قدردانی رئیس قوه قضائیه از زحمات مسئولان و نیرو‌های مسلح در سیل اخیر/گام بعدی برای جبران خسارات ‌‌برداشته شود‌
گروه استان‌ها ـ رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه‌‌ مشکلاتی که در سیل به وقوع پیوست، نباید فراموش شود، گفت: باید آسیب‌شناسی انجام شود که بعد از این وقتی باران رحمت الهی بر سرزمین ما نازل شود، شاهد بروز مشکلات اینچنینی نباشیم.
قدردانی رئیس قوه قضائیه از زحمات مسئولان و نیرو‌های مسلح در سیل اخیر/گام بعدی برای جبران خسارات ‌‌برداشته شود‌
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی‌ ‌در بدو ورود به فرودگاه اهواز در تشریح ‌اهداف دومین سفر استانی‌اش اظهار داشت: اولویت این سفر را به استان خوزستان اختصاص دادیم تا علاوه بر دیدار با مردم و مسئولان، نسبت به مسائل سیل و اقداماتی که انجام شده نیز بررسی‌های لازم را انجام دهیم.

وی با قدردانی از زحمات امدادگران، مسئولان، نیرو‌های مسلح و کسانی که در این زمینه ایفای نقش داشتند، افزود: ‌ان‌شاءالله گام بعدی که آبادانی و جبران خسارات است، نیز برداشته شود.

رئیس قوه قضائیه بر لزوم آسیب‌شناسی تاکید کرد و یادآور شد: بخش سوم که باید همه مدیران و مردم عزیز کمک کنند، مسئله آسیب‌شناسی است و نباید مشکلاتی که در این رابطه پیش آمد، فراموش کنیم.

‌رئیسی خاطرنشان کرد: باید آسیب شناسی انجام شود که بعد از این وقتی باران رحمت الهی بر سرزمین ما نازل شود، شاهد بروز مشکلات اینچنینی نباشیم.
Share/Save/Bookmark