توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70521
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۸
بی‌شرافتی اگر انسان بود!
بی‌شرافتی اگر انسان بود!
علی کریمی دوباره نوشت و مشخص است برایش انشاء کرده‌اند. چون خودش بی‌سوادتر از آن است که هم قدرت نوشتن داشته باشد و بالاتر از آن قدرت تحلیل. باز بر علیه مردم ایران نوشت. با یک مثال به اصل مطلب می‌پردازم. بسیاری از مردم دنیا شاید حماس و فلسطین را قبول نداشته باشند اما وقتی پای کشتار انسان‌های غیر نظامی به میان می‌آید هر کسی در هر گوشه این کره خاکی با مردم فلسطین ابراز همدردی دارند و به تظاهرات می‌پردازند حتی در کشورهایی که به لحاظ لجستیک و نظامی به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.

علی کریمی در آخرین اظهار نظرش که معلوم است خودش نوشته است سخنان بی شرمانه‌ای نسبت به مردم حاضر در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی ابراز نموده است. اولا نذر و خوردن نذری چیزی است که در هر کجای دنیا با هر دین و آئینی انجام می‌گیرد، چه ادیان توحیدی باشد چه در معابد ، نذر و خوردن آن، نوعی اتصال روحی با یک موضوعی باشد. اما علی کریمی به این نکته خوب توجه کند: شما حیا را خورده، آبرو را قی کرده‌اید. اگر بی شرافتی مصداق انسانی داشت شما بی گمان همان بودید!

شما با صدراعظم آلمان دست دادید و بابت باورهایتان جایزه گرفتید. فقط محض اطلاع می‌خواهم به حافظه تاریخی که ندارید چیزی را یادآور شوم. شما که از مردم ایران دم می‌زنید اگر سوادش را داشته باشید به گزارش‌هایی که همان‌هایی که نوکریشان را می‌کنید رجوع کنید و ببینید همین آلمان در جنگی هشت ساله که بر علیه این کشور صورت گرفت با تمام توان به صدام سلاح شیمیایی داد تا هم اکنون هزاران شهید از سرباز تا شهروندانمان در سردشت را در هزاران مزار دفن شده باشند و هزاران زن و کودک و سرباز همین ایران در گوشه گوشه خانه‌ها و بیمارستان‌ها زجر بکشند و مرگ را ثانیه شماری کنند.

علی کریمی انسانیت و شرف بد جوری به تو لایی و دوطرفه دریبل زده. شما نمونه بی شرمی خواهید ماند.
Share/Save/Bookmark