توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 19401
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۶
حسین بادامکی: بگذارید صعود کنیم، بعد به پرسپولیس فکر می‌کنم
هر سه تیم مشهدی مدعی صعود به لیگ برترند/ در لیگ یک باید
من سال بدی در ملوان داشتم به خصوص در نیم‌فصل دوم اما حالا انتخاب خوبی کرده‌ام و می‌خواهم به تیم پدیده و فوتبال شهرم کمک کنم
حسین بادامکی که بعد از درخشش با بازوبند کاپیتانی ابومسلم به تیم ملی رسید حالا بعد از ۷سال دوری از مشهد بازوبند کاپیتانی تیم دیگری از شهر خودش را خواهد بست. بادامکی که سال ۸۵از ابومسلم به پرسپولیس پیوست بعد از۶فصل حضور در این تیم و البته یک فصل بازی بر‌ای ملوان حالا به تیم تازه پدید آمده پدیده شاندیز مشهد پیوسته که قرار است در لیگ دسته اول حضور داشته باشد.
البته دیروز و بعد از قرعه کشی جام حذفی مشخص شد پدیده در صورت شکست دو تیم استانی و دسته دومی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و این برای بادامکی و محمد منصوری، پرسپولیسی‌های پدیده اتفاق جالبی است. بادامکی در گفت‌و‌گو با سایت گل از تیم جدیدش، بازی‌های جام حذفی و هدف پدیده شاندیز می‌گوید:

با قرعه جام حذفی احتمال دارد مقابل پرسپولیس بازی کنی.
فعلا که در دور اول باید مقابل نماینده همدان بازی کنیم و معلوم نیست چه می‌شود. ان شاءالله این بازی را می‌بریم و بعد به مراحل بالا‌تر فکر می‌کنیم. البته تیم ما پتانسیل بالا آمدن در جام حذفی را دارد و برای این‌که دیده بشویم در این رقابت‌ها با تمام توان بازی خواهیم کرد. پس اول بگذارید از این مراحل اولیه صعود کنیم بعد به موقعش درباره بازی با پرسپولیس حرف می‌زنیم و به این بازی فکر می‌کنیم.
چه اتفاقی افتاد که بعد از ۷سال بازی در لیگ بر‌تر دوباره به مشهد برگشتی؟
فصل گذشته در ملوان روزهای خوبی نداشتم. بعد از جدایی از این تیم هم به خاطر مشکلات شخصی و خانوادگی برای بازی در لیگ بر‌تر پیگیر نبودم تا این‌که خبر رسید پدیده شاندیز امتیاز مس سرچشمه را خریده است و من هم با مسوولان این باشگاه صحبت کردم و جزو آخرین نفراتی بودم که به این تیم پیوستم.
حضور دوباره‌ات در مشهد چگونه بوده؟
خوشحالم که بار دیگر در شهر خودم و کنار خانواده و دوستان خودم حضور دارم و امیدوارم با این تیم بار دیگر فوتبال شهرمان را زنده کنیم و علاقه مندان به فوتبال در خراسان رضوی به حضور تیم‌هایشان در لیگ بر‌تر امیدوار شوند.
فکر می‌کنی پدیده پتانسیل صعود به لیگ بر‌تر را داشته باشد؟
به طور قطع هدف ما صعود به لیگ بر‌تر است و همه به این هدف فکر می‌کنیم. همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم هم تلاش خواهند کرد تا این اتفاق بیافتد. امیدوارم این تلاش‌ها در پایان فصل نتیجه بدهد تا فوتبال خراسان که در چند سال اخیر نتایج خوبی نگرفته و در سطح اول فوتبال کشور حضور نداشته دوباره خودی نشان دهد.
امسال به غیر از پدیده، تیم‌های سیاه‌جامگان و ابومسلم مشهد هم در لیگ دسته اول حضور دارند. این تیم‌ها را به چشم رقیب نگاه می‌کنید یا...؟
باور کنید ما در کنار رقابت، رفاقت را چاشنی کارمان می‌کنیم و همه دست به دست هم می‌دهیم تا به لیگ بر‌تر برسیم. امیدوارم تا هم تیم ما هم دو تیم دیگرمشهدی بتوانند صعود کنند.
بعد از سال‌ها بازی کردن در لیگ بر‌تر حضور در لیگ پایین‌تر برایت سخت نیست؟
خب حضور در این لیگ و شرایط بازی کردن در مسابقاتش دشوار‌تر و خاص‌تر است چون انگیزه‌ها متفاوت است و بالطبع کار دشوار‌تر می‌شود. به شخصه فکر می‌کنم بازی در این رقابت‌ها برای من خیلی سخت‌تر است چون میزان دوندگی در این لیگ بالا‌تر نمی‌رود و تیم‌ها انگیزه بیشتری برای گرفتن امتیاز از هم دارند، به همین خاطر باید خیلی خوب تمرین کنیم. من سال بدی در ملوان داشتم به خصوص در نیم‌فصل دوم اما حالا انتخاب خوبی کرده‌ام و می‌خواهم به تیم پدیده و فوتبال شهرم کمک کنم.
شرایط مالی باشگاه‌تان چطور است؟
شرایط بد نیست، اما آنطور که می‌گویند هم نیست. در مجموع به نظرم نسبت به تیم‌های لیگ یکی خوب است. البته باشگاه خصوصی است و ما باید طوری کار کنیم که متولیان باشگاه برای ادامه کار انگیزه لازم را داشته باشند.
فکر می‌کنی فوتبالدوستان مشهدی از پدیده حمایت خواهد کرد و برای بازی‌هایتان تماشاگر به ورزشگاه می‌آید؟
امیدوارم که این اتفاق بیافتد. البته این به خودمان هم بستگی دارد چرا که اگر ما در بازی‌های ابتدایی نتیجه بگیریم مردم مشهد از تیم پدیده حمایت خواهند کرد و انشاءالله با حضور در ورزشگاه از ما پشتیبانی می‌کنند.
قرار است بازی‌هایتان کی و در کجا انجام شود؟
مسابقات لیگ دسته اول از اواخر شهریورماه آغاز خواهد شد. البته قبل از آن رقابت‌های جام حذفی شروع می‌شود. تیم ما هم مسابقات خانگی‌اش را در ورزشگاه ثامن‌الائمه انجام می‌دهد.
کار کردن دوباره زیر نظر اکبر میثاقیان چطور است؟
خب او اخلاق خاصی دارد و در تیم‌های ایشان جو خاصی حاکم است اما از نظر انگیزشی و روحیه دادن وی کارش را خوب بلد است ضمن اینکه همیشه تیم‌های خوبی می‌بندد.
تا اینجا جو شهر مشهد و استقبال رسانه‌ها از حضور و پیدایش تیم پدیده چطور بوده؟
تا اینجا که خوب بوده. تیم ما تازه تشکیل شده و در حال حاضر امکانات لازم را در اختیار دارد. فقط امیدوارم مردم هم از پدیده حمایت کنند.
Share/Save/Bookmark