توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64393
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶
استاندار کرمانشاه:
فعالیت تالارهای پذیرایی در کرمانشاه یک هفته دیگر تعطیل است
استاندار کرمانشاه گفت: فعالیت تالارها در استان یک هفته دیگر تعطیل است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
فعالیت تالارهای پذیرایی در کرمانشاه یک هفته دیگر تعطیل است
به گزارش خط نیوز؛ هوشنگ بازوند در ستاد مبارزه با کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط سخت پیک کرونا قرار داریم، اظهار داشت: نسبت به هفته گذشته شرایط کمی بهتر شده و امیدواریم در ۱۰ تا ۱۵ روز آینده شاهد وضعیت بهتری باشیم.

استاندار کرمانشاه افزود: خوشبختانه طبق گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از امروز در استان قادر هستیم حدود ۱۱۰۰ تست انجام دهیم که این کار فوق‌العاده‌ای است.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی از فردا موظف است بر اساس ضوابط ابلاغی وزارت بهداشت در خصوص انجام تست کرونا عمل کند و اگر این شرایط نیازمند توضیح و اطلاع رسانی است دانشگاه نسبت به آن اقدام کند.

بازوند در خصوص قطعی آب در بیمارستان محمد کرمانشاهی، که توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی عنوان شد، گفت: تمهیدات لازم در این خصوص با فرماندار جهت رفع مشکل قطع آب انجام خواهد شد.

مدیر ارشد استان ادامه داد: بر اساس مصوبات دولت در خصوص اجاره بهای مسکن در کلانشهر کرمانشاه ۲۰ درصد و در شهرستانها ۱۵ درصد افزایش اجاره بها قرار داده شده است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: علاوه بر آن خانه‌های خالی شناسایی و اداره کل مالیات موظف است برای اخذ مالیات اقدام کرده و برای تمام خانه‌های خالی در اداره مالیاتی پرونده تشکیل دهند.

وی در خصوص بکارگیری بازنشستگان در مراکز درمانی گفت: با توجه به منع بکارگیری بازنشستگان لیستی از آنها که بکار گیری شده‌اند تهیه تا به صورت خاص در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

بازوند همچنین برای حل مشکل معیشتی مستاجرین و کسانی که در کرونا آسیب دیده‌اند، افزود: در این راستا مقرر شد بانک‌ها حمایت مالی داشته باشند و لازم است فرمانداران در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر ارشد استان با تاکید بر اینکه فعالیت تالارها در استان یک هفته دیگر تعطیل هستند، اظهار داشت: اگر در این راستا تخلفی صورت بگیرد برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی همچنین گفت: برگزاری مراسم عزاداری نیز همچنان ممنوع است و فرمانداران موظفند در این خصوص تمهیدات لازم را بکار بگیرند و اگر کوتاهی در این راستا صورت بگیرد فرمانداران باید پاسخگو باشند.
Share/Save/Bookmark