توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44223
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸
در گذشته برای تفریح فوتبال بازی می‌کردیم
عبداللهی: در سالروز تأسیس استقلال جای حجازی و مظلومی خالی است/ برای پورحیدری دعا کنید
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در سالروز تأسیس باشگاه استقلال جای بزرگانی چون مرحوم ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی خالی است.
عبداللهی: در سالروز تأسیس استقلال جای حجازی و مظلومی خالی است/ برای پورحیدری دعا کنید
به گزارش خط نیوز؛ نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره هفتاد‌ویکمین سالگرد تأسیس باشگاه استقلال اظهار داشت: این روز را به هواداران و دوستداران باشگاه تبریک می‌گویم و امیدوارم شرایط استقلال بهتر و هوادارانش بیشتر شوند. اوضاع استقلال هم این روزها در حال بهبود است و در آینده بهتر از این خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم به‌عنوان یک استقلالی عضو این باشگاه بوده و هستم. در استقلال، بازیکن، مربی و سرپرست بوده و حتی کار مدیریتی هم کرده‌ام. در این روز جای بزرگانی چون مرحوم ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی خالی است. امیدوارم حال منصور پورحیدری که کسالت دارد، بهتر شود. از همه مردم می‌خواهم در سالروز تأسیس باشگاه استقلال برای پورحیدری دعا کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره دوران بازیگری‌اش در این تیم تصریح کرد: در گذشته برای تفریح فوتبال بازی می‌کردیم و پس از درس و کار برای تفریح دنبال فوتبال بازی کردن بودیم. تمرینات‌مان با شوق بود و از آن لذت می‌بردیم. فوتبال امروز اما حرفه‌ای‌تر شده و کمتر جنبه تفریحی دارد.

عبداللهی در مورد شرایط استقلال گفت: استقلال بازیکنان خوبی دارد و آنها تمرینات خودشان را پشت سر می‌گذارند. در این مدت بازیکنان جدید با شرایط تیم آشنایی پیدا کرده‌اند و به مرور به هماهنگی خواهند رسید.
Share/Save/Bookmark