توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 35043
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
ممانعت عربستان از فرود هواپیمای ایرانی
مدیر حج و زیارت استان اصفهان گفت: مشکلاتی که فرودگاه عربستان پیرامون عدم فرود این هواپیما در فرودگاه جده اعلام کرده، در دست بررسی است زیرا در روزهای گذشته چنین مشکلاتی را مطرح نکرده بودند و جزئیات بیشتر از سوی عربستان اعلام نکردند.
ممانعت عربستان از فرود هواپیمای ایرانی
غلامعلی زاهدی درباره خبر ممانعت عربستان از ورود هواپیمای زائران ایرانی به جده اظهار داشت: حدود ۳۰۰ زائر عمره که ساعاتی پیش اصفهان را به مقصد جده با پرواز ۱۵۱۶ شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ترک کرده بودند که با ممانعت هواپیمائی عربستان به فرودگاه اصفهان بازگشتند.

وی افزود: با هماهنگی با سازمان حج و زیارت و هواپیمائی ماهان این پرواز از اصفهان به فرودگاه تهران بازگشت و زائران مجددا به مقصد جده پرواز خواهند کرد.

مدیر حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به دلیل ممانعت عربستان از فرود این هواپیما در فرودگاه جده عربستان تصریح کرد: فرودگاه جده اعلام کرده است که به دلیل نوع هواپیما اجازه فرود در فرودگاه عربستان نداده شده است.

وی بیان کرد: مشکلاتی که فرودگاه عربستان پیرامون عدم فرود این هواپیما در فرودگاه جده اعلام کرده، در دست بررسی است زیرا در روزهای گذشته چنین مشکلاتی را مطرح نکرده بودند و جزئیات بیشتر از سوی عربستان اعلام نشده است.
Share/Save/Bookmark