توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 45952
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۷
سخني با دولتي ها پيرامون فشار براي عزل مديرکل ارشاد
با اين فشار و حتي عزل چيزي عايد نمي شود
چرا مسئولين و نماينده سياسي دولت بجاي برکناري و عزل مسئولين اقتصادي استان که منشاء مصائب زيادي براي استان بوده ، بسان رئيس دولت به فرهنگ و ارشاد اسلامي بذل توجه نشان مي دهد و چرا آقاي استاندار بجاي اداره کلي که هيچ نقشي در ناکامي هاي سياسي و اقتصادي استان ندارد، بدنبال مهره هاي ناتوان و عليل ساير دستگاه ها نمي رود.
با اين فشار و حتي عزل  چيزي عايد نمي شود
به گزارش خط نیوز؛ جنگ سرد بين استاندار دولت تدبير و اميد تا برکناري و عزل دکتر رحيمي مديرکل ارشاد اسلامي استان کرمانشاه ادامه دارد، راويان اخبار اعلام داشته اند که مديرکل فعلي قرباني افراط در حمايت دولتي ها از اعوان و انصار و ايادي فتنه ارزيابي مي شود دولت قصد دارد با تماميت توان از فتنه گران در آستانه انتخابات بهره برداري نمايد ، و اين حرکات يکي از اهدافش جمع آوري آراي اين طايفه برانداز است ،کالبد شکافي سياسي اين اداره کل به ما مي گويد مديرکل فعلي تا بن دندان در اختيار جريان دولت بوده، و کنسرت محوري و ... دغدغه اصلي اين مديريت بر راستا و وفق مراد دولتيون بوده، اما از آنجايي که دولت تدبير و اميد تدبيرش در حوزه مديران تبعيت محض و مطلق است گويا در اين اداره کل از محض و مطلق ذره اي عدول شده و با تسويه حساب هاي داخلي تماميت خواهان به اين نتيجه رسيده که نيروي بومي نا کار آمد که احتمالاً هماهنگي دروني با فتنه را دارد. و يا غير بومي ديگري در آب نمک خوابيده تا در اين مسئوليت انجام وظيفه انتخاباتي نمايد و بار انتخابات را بر فرهنگ اين مردم ترجيح دهد.
شک نداريم که آقاي دکتر رحيمي مديرکل فعلي هم در راستاي اهداف دولت تام و تمام و تمام قد، گام برداشته و بر مي دارد ، بهرحال ايشان از ابتداي اين دولت چرخ و چرخه اين اداره کل را به مذاق دولتي ها گردانده و مي گرداند. سوال اينجاست چرا مسئولين و نماينده سياسي دولت بجاي برکناري و عزل مسئولين اقتصادي استان که منشاء مصائب زيادي براي استان بوده ، بسان رئيس دولت به فرهنگ و ارشاد اسلامي بذل توجه نشان مي دهد و چرا آقاي استاندار بجاي اداره کلي که هيچ نقشي در ناکامي هاي سياسي و اقتصادي استان ندارد، بدنبال مهره هاي ناتوان و عليل ساير دستگاه ها نمي رود که در معضلات استان نقش اصلي داشته و بايد عزل و محاکمه شوند. چرا جناب استاندار پيگيري قاطع خود را متوجه عناصر نمي نمايد که ساحت ديني دانشگاه مهم استان را به سخيف ترين وجه مورد تعرض قرار داده اند؟! و چرا آقاي استاندار بجاي سوگيري موثر در رفع مشکل صدها کارخانه خفته و خسته و درمانده، به فکر تعويض و جابجايي مديريتي بي تأثير بر مشکلات استان است؟!! و دهها سئوال ديگر...
مديرکل فعلي فرهنگ و ارشاد اسلامي تام و تمام درخواست کنسرت سازان و عوامل پشت صحنه را انجام داده و عملاً در راستاي منافع دولت و منافع سالاران ديگر گام هاي بلندي برداشته است و اتفاقاً مديري قابل تقدير است زيرا تمامي هم و غم آن همسوئي عاشقانه با دولت تدبير و اميد بوده، اگر بخواهيم واقعاً به رمز گشايي برسيم بايد بپذيريم ، دولت در کرمانشاه به عنصري نياز دارد که بتواند در آستانه انتخابات آن اداره کل را ستاد انتخاباتي دولتي ها نموده و با دست و دل باز اهداف انتخاباتي دولت تدبير و اميد را عملي نمايد. آقاي استاندار يقين داشته باشند مديرکل فعلي هم مي تواند، هم چون گذشته با شما همراه باشد، اگر شما صادقانه برخورد کنيد، نياز نيست اهل فتنه اي را مشاور خود کنيد و از او خط بگيريد،مديرکل فعلي همان است که
مي خواهيد . لذا شايسته است بازي هاي انتخاباتي را با ارشاد کليد نزنيد، دولت شما با عزل و برکناري محبوب نمي شود وقتي با عزل و کناره گيري وزير ارشاد چيزي عايد دولت نشد و با عزل و فشار بر رحيمي هم چيزي عايد شما نخواهد شد . اهل قلم و بصيرت آموخته اند و مي دانند اين حرکت نعل وارونه زدن و نتيجه اي در برنخواهد داشت و بار آن سياسي و انتخاباتي است ولاغير.
Share/Save/Bookmark