توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63772
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹
فرماندار کرمانشاه عنوان کرد
استقرار ۶۰۰ شعبه اخذ رای در شهرستان/ کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع
استقرار ۶۰۰ شعبه اخذ رای در شهرستان/ کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع
فرماندار کرمانشاه از تدارک برپایی ۶۰۰ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه در انتخابات پیش رو خبر داد.

فضل الله رنجبر امروز(۱۵ بهمن) در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در شهرستان کرمانشاه ۶۰۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که۴۵۳ شعبه آن شامل ۴۳۹ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار برای اخذ رای در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و... در شهر کرمانشاه و مابقی در دیگر بخش‌ها مستقر خواهند شد.

رنجبر با اشاره به ثبت نام ۲۱۰ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در انتخابات پیش رو، گفت: تاکنون ۷۱ نفر از کاندیداها تایید صلاحیت شده اند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه فرمانداری ۲۱ بهمن در جریان آخرین وضعیت تایید صلاحیت کاندیداها قرار خواهد گرفت، گفت: روز ۲۳ بهمن اخبار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده به صورت اطلاعیه صادر و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی سپس با بیان اینکه کاندیداها از ۲۴ بهمن تا ساعت هشت صبح روز اول اسفند فرصت تبلیغات دارند، از کاندیداها و هواداران آنها خواست به قانون انتخابات تمکین کنند.

رنجبر هر نوع دیوارنویسی کاندیداها و هواداران آنها را از نظر قانون انتخابات ممنوع عنوان کرد و افزود: محل های زیادی از طرف شهرداری برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده، لذا از کاندیداها و طرفدارانشان می خواهیم از چسباندن عکس و پوستر روی دیوار خانه های مردم و یا دیوار ادارات خودداری کنند.

وی همچنین راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی از سوی کاندیداها و هواداران آنها را ممنوع اعلام کرد.


یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می شود.
Share/Save/Bookmark