توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 52288
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸
حیدری: تیم جوان والیبال ایران را تحسین می‌کنم/ افق روشنی را برای تیم ملی می‌بینم
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی ایران به برزیل ۳ بر ۲ باخت اما نتیجه این بازی از نظر من پیروزی بود؛ من تیم جوان ایران را با چنین ترکیبی تحسین می‌کنم.
حیدری: تیم جوان والیبال ایران را تحسین می‌کنم/ افق روشنی را برای تیم ملی می‌بینم
به گزارش خط نیوز امیر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در در لیگ ملت‌های 2018 اظهار داشت: وقتی بازیکنان خوب ولی بی‌انگیزه که در ترکیب تیم ملی مثمر ثمر نیستند کنار گذاشته شده و جوانان باانگیزه جایگزین آنها می‌شوند، می‌‌توان شاهد نمایشی دلپذیر بود که از تیم ملی ایران دیدیم.

او ادامه داد: تیم ملی ایران به برزیل 3 بر 2 باخت اما نتیجه این بازی از نظر من پیروزی بود. من تیم جوان ایران را با چنین ترکیبی تحسین می‌کنم. تیم ملی در حال گذار است. تیم‌هایی مثل برزیل، لهستان و آمریکا، حدود 50 سال است که در سطح اول والیبال جهان حضور دارند ولی تیم ایران فقط چند سال است که در کنار بزرگان این رشته قرار گرفته است.

حیدری گفت: تیم ملی نیاز به تزریق بازیکنان جوان و باانگیزه دارد. بازیکنی مثل پوریا یلی با 209 سانتیمتر قد و 20 سال سن اگر به همین شکل به تمرین و کسب تجربه ادامه دهد، 2 سال دیگر بهترین بازیکن جهان خواهد شد. همه این‌ها نیاز به برنامه ریزی دارد که به اعتقاد من و بسیاری از اهالی والیبال از توان فدراسیون خارج است. به نظر من حضور یک نفر از جامعه والیبال در رأس فدراسیون می‌توانست تاثیر بیشتری داشته باشد.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال تصریح کرد: تیم ملی والیبال شب گذشته با 70 درصد جوانان مقابل آمریکا قرار گرفت و من بیشتر از هر چیزی از این خوشحالم که کولاکوویچ در تمام مدت بازی از محمد وادی به عنوان پاسور استفاده کرد در حالی که یکی از بهترین پاسورهای جهان یعنی سعید معروف را روی نیمکت داشت. من همیشه این دغدغه را داشتم که بعد از سعید معروف چه کسی اتفاقی برای تیم ملی خواهد افتاد. خوشحالم که وادی فرصت بازی پیدا کرد و عملکرد خوبی هم داشت. پاسورهای دیگری هم باید چنین فرصتی را پیدا کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی همچنین گفت: تیم ملی به آمریکا 3 بر صفر باخت اما بازی بسیار نزدیک بود. آمریکا قهرمان المپیک و لیگ جهانی است و در لحظات حساس از تجربه بالای خود برای پیروزی استفاده کرد. من افق روشنی را در مسیر تیم ملی می‌بینم.
Share/Save/Bookmark