توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 53638
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۸
سنگ هاي بسته و سگ هاي رها
(پرده هايي که مي افتد)
سنگ هاي بسته و سگ هاي رها
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ آن حکايت قديم الايام سعدي رحمه اله عليها را فراموش نمي کنم که بامدادي سرد و يخ زده کسي از خانه اي رها شد و مورد حمله سگان قرار گرفت، سنگ ها يخ زده و سگ هاي رها و استيصال آن ميهمان، بگذريم، اين روزها سگ هاي رهاي استکبار جهاني از جنگ اقتصادي گرفته تا جنگ هاي ديگر تبليغاتي و رواني عليه ملت نجيب ايران به شدت و سرعت ادامه دارد. و از سوي ديگر جنگ اقتصادي نيز در زمينه هاي گوناگون در حال گسترش و تسري است در اين ميان سودجويان و عناصر وابسته و يا غيروابسته به دنبال ثروت هاي ميلياردي هستند، تقاضاي اخير رئيس قوه قضائيه از مقام معظم رهبري براي رفع موانع قضايي هم انجام شد، اينک مردم منتظر هستند که اين فاسدين اقتصادي کي به محاکمه مي رسند البته مفسدين اقتصادي فقط، سکه بازان و دلارسازان نيستند مفسدين کلان اقتصادي آناني را هم شامل مي شوند که به پشتيباني و استظهار دولتمردان و وابستگي هاي قومي و عشيره اي سياسي و غير سياسي از اقرباي دولت فعلي هستند، لذا مفسد اقتصادي حکايت (مست گيرند) بايد به همه مفاسدين و مفسدين بشود که دست خبيث و ناپاک آن ها به بيت المال دراز شده و زمينه مفاسد اقتصادي و سياسي فراهم نموده اند، لذا امروز بعد از موافقت مقام معظم رهبري اين قوه قضائيه است كه در معرض قضاوت مردم است. امروز مردم با چشم هاي خويش بايد دريابند كه قوه قضائيه با تمامي توان در قبال دانه هاي درشت ايستاده است و مي ايستد و مردم يكپارچه از محكمه قانوني اين عناصر استقبال خواهد كرد.
پرده دوم ( نعل وارونه)
اما ماجراي روز خبرنگار؟! مسئولين كشور بايد بدانند غير از ناظرين و بازرسين و ناظر ديگري به عنوان ركن چهارم دمكراسي و خبرنگار و مطبوعات دارند، متأسفانه در سال هاي اخير كه مطبوعاتي وابسته و متبوع به قدرت و ثروت برمسائل كشور نعل وارونه زدند با وقاحت و بي شرمي تمام توسط عناصري قلم به مزد، گل و بلبل ترسيم و از اهداف دشمن براي ملت برج عاج ساختند. درب باز مجوزها به افرادي كه هيچ صلاحيتي براي ادامه شغل شريف روزنامه نگاري ندارند وزايش انکوباتوري اين طيف و روزنامه هاي اجاره اي بلاي جان حقيقت پوئي و حقيقت جويي شده و نتيجه آن بلاي خانمانسوزي است كه به جان ملت افتاده و افرادي به مقام و پست هاي نظام دست يافتند كه هيچ صلاحيت ذاتي و عرضي براي اين امر نداشته و ندارند .
لذا نقش رسانه هايي كه اين وضعيت را ايجاد كردند و تاكنون نيز ادامه دارد و نتيجه تلخ امروزي در سياست و اقتصاد را تورق نمودند، براي روزنامه نگاران و خبرنگاران آزاده جز توهين وفحاشي دولتمردان چيزي را باقي نگذاشت فحاشي هاي سياسي دولتمردان وزرا به خبرنگاران و اصحاب رسانه، بدون عذرخواهي بسته شد. تا آخوندي ها و وو بتوانند آن کنند که امروز شاهديم، دولتي که نه تدبيرش مدبرانه بود و نه اميدي ساخت، دولت در بي تدبيري و سياست زدگي و عشيره سالاري سياسي آن کرد که امروز سايه سياه ناکارآمدترين دولت بعد از انقلاب را شاهديم در اين ميان وعده هاي داده شده با اصحاب رسانه عمل نشد. و هر دهان منتقد را با حصر اقتصادي محترمانه يا فحاشي سياسي بستند و اين شد نتيجه يک حصار نامحسوس سياسي که دودش به چشم مردم رفت، و البته يک نتيجه مثبت هم داد که
مردم مراقب باشند در زمان انتخابات گول تبليغات دروغين و فرافکني هاي سياسي را نخورند.
پرده سوم
در خبرها آمده بود که دو تن از نمايندگان استان کرمانشاه امضاء خود را از سئوال رئيس جمهور پس گرفتند البته دليل هم شکوفايي اقتصادي و سياسي مناطق آن ها بوده است جاي بسي مصيبت است که برخي نمايندگان ما،از ابتدايي ترين ديدگاه نسبت به مناطق خود غافلند، و برخي نمايندگان براي آينده خود از الان از امتيازات قانوني ملت و مردم به نفع خود مصادره نموده. اين اقدام دو نماينده مجلس را مي ستائيم و از دردشناسي آن ها تشکر مي کنيم يقين داريم اين معاملات زودتر از زايمان طبيعي، رسوا خواهند شد.
Share/Save/Bookmark