توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 54916
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۸
سخني با حجت الاسلام والمسلمين حاج آقا قمي رئيس سازمان تبليغات اسلامي
فصل خانه تکاني در سازمان تبليغات اسلامي
فصل خانه تکاني در سازمان تبليغات اسلامي
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ سازمان تبليغات اسلامي از آن جا داراي اهميت خاص است که در رأس آن امامت جامعه حضور عيني و ملموس دارد. اين سازمان فاخر و ارزشمند که از بطن انقلاب جوشيده نهادي مقدس و داراي اعتبار ويژه است که بايد در حفظ و صيانت آن بر اساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري (حفظه الله) کوشيد. با انتصاب حجت الاسلام و المسلمين قمي به عنوان رئيس سازمان و امعان نظر در متن حکم مقام معظم رهبري به سه محور مي شود تاکيد داشت.
1- ضرورت وجودي امروز سازمان
2- توجه به نيازهاي روز و نوآوري در ادبيات و روش ها به گونه اي که بر جان و دل مخاطب بنشيند.
3-رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکري و فرهنگي و رسانه اي دشمنان
که صد البته در هر يک از اين موضوعات دنيايي از تشريح و تفصيل وجود دارد سازمان تبليغات اسلامي مدنظر مقام معظم رهبري (حفظه الله) سازماني ديني و انقلابي است که بايد مومنانه براي اهداف تعيين شده مجاهدت نمود، ولي اين سئوال مهم مطرح است که آيا اين شانيت تصويري و ترسيمي در اين نهاد به درستي رعايت شده است؟!
روي سخن امروز بنده با روحاني جوان با سابقه درخشان و صد البته داراي بصيرت سياسي و نگاهي عمار گونه است. حضرت حجت الاسلام و المسلمين قمي روي سخن من با شماست. شما را به بصيرت ديني، امام شناسي و تقوي سياسي مشتهر مي شناسيم و مقام معظم رهبري در حکم بر آن تاکيد دارد و انتظار داريم که با مطالعه (سيره اين سازمان) در خصوص استان ها دقتي اکمل، و مطالعه هوشمندانه نموده و تحت تاثير هيچ شخص و شخصيتي قرار نگيريد و براي انجام اين مهم و مسئله سرنوشت ساز حتماً شما به کابينه اي جوان و با بصيرت و البته توانا نيازمنديد.
جناب آقاي قمي: احساس مي شود برخي نيروهاي فعلي مسبوق به سابقه در استان ها کارايي کاربردي لازم و توان قوي همراهي با شما را ندارد و به طور قطع استان هاي شما به يک خانه تکاني هوشمندانه نيازمند است، بدون ترديد در اين خانه تکاني اجازه نخواهيد داد اين سازمان به بلاي خانمان سوز مقتضيات و مصلحت هاي کاذب و جانبدارانه و يا وساطت هاي غيرمقبول مبتلا گردد و
اراده هاي بيروني به تصميمات دروني مسلط شود.
شنيده مي شود که کارواني از وساطت شخصيت هاي نظام براي دفاع از وضعيت موجود برخي استان ها به صورت توصيه و سفارش به دفتر شما گسيل شده است و هر روز در رودربايستي هاي معمول معامله گرانه به اين توصيه ها دامن زده مي شود از آن جايي که اوامر رهبر معظم انقلاب و تاکيدات معظم له فراتر از اين توصيه هاست، بايد ساز و کار مناسب فراهم شود.
حتماً اجازه نخواهيد داد سازمان تبليغات اسلامي که داراي اهدافي کلان و ارزشمندي است به دامن جريان هاي کم دوام سياسي که هدف آن حفظ نام و نان بيفتد و اگر در استاني چنين سابقه اي وجود دارد، با بررسي هاي دقيق و البته هوشمندانه و بصيرت محوري که جنابعالي از (رجال) صاحب نام آنيد برخورد (اصلاحي) را در دستور کار قرار داده و از (تک تک ) نيروهاي خلاق، توانا، داراي حسن برخورد و موجه که داراي پايگاه علمي و تقواي سياسي مي باشند استفاده نموده و از گرايش هاي نازل خطي وجرياني برائت جسته و سربازان و سرداران فرهنگي اين سازمان ولائي را در خط ولايت و گوش به فرمان امر امامت حافظ بوده و بصيرت ابوذري، و زبان گوياي عمار گونه را به کار گيريد تبليغ و تشويق نماييد تا در مسير اهداف بلند
آن سازمان و تحقق آرمان هايش
جوشش ها و رويش هاي مومنانه اي را شاهد باشيم.
لذا دعوت صاحب نظران جوان که سد مرصوص دفاع از کيان انقلاب است بايد مد نظر باشند. حفظ حريم حريت نظام امري واجب و قطعي و قهري است و حرکت بايد در اين مسير بوده بدون ترديد رهنمودهاي مقام معظم رهبري روشن کننده اين صراط نوراني است.
موفق باشيد
Share/Save/Bookmark