توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 61189
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴
سرسنگی
آخرین وضعیت سینمای دانشگاه تهران
آخرین وضعیت سینمای دانشگاه تهران
معاون فرهنگی دانشگاه تهران از راه اندازی سینمای دانشگاه تهران تا ابتدای مهر ماه جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر به دنبال جلب همکاری بخش خصوصی برای تأمین و جهیز سالن ناصرخسرو هستیم.

دکتر مجید سرسنگی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به تشریح آخرین وضعیت سینمای دانشجویی دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ما توانستیم مکان سینما را تحویل بگیریم و با توجه به اینکه این محل کاربری سینما نداشته است برای تبدیل به سینما نیاز به یک سری تجهیزات نظیر پرده پخش، صندلی‌های مناسب و غیره هستیم. به همین جهت در حال رایزنی با بخش‌های مختلف به منظور تأمین اعتبار تجهیز این سالن هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تلاش‌هایی که انجام می‌شود امیدواریم بتوانیم در تابستان امسال سالن سینما را تأمین و تجهیز کنیم تا دانشجویان بتواند از ابتدای مهر در این سالن به تماشای فیلم بپردازند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در خصوص اعتبار مورد نیاز برای ساخت و تجهیز سالن سینمای این دانشگاه گفت: ما به دنبال تأمین اعتبار مشخص برای تجهیز سالن ناصرخسرو به عنوان سالن سینمای دانشگاه تهران هستیم اما با توجه به اینکه این دانشگاه با مشکلات بودجه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند به همین جهت سعی داریم با کمک بخش خصوصی کمک را دریافت نمایم.

دکتر سرسنگی همچنین در خصوص آخرین وضعیت قرارداد سینمای بیرون از دانشگاه تهران نیز گفت: زمین این سینما در طرح توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار دارد اما سینما به دانشگاه تهران تعلق دارد به همین جهت ما جلسه‌ای با مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کردیم تا بتوانیم طرحی به منظور بازسازی این سینما آماده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سینمای بیرون از دانشگاه تهران با در اختیار داشتن ۷۰۰ صندلی، ظرفیت بالایی دارد تلاش داریم این مرکز را به بخش‌ها و سالن‌های مختلف تقسیم بندی کنیم تا دانشجویان بتواند از فیلم‌های مختلف استفاده کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران تاکید کرد: در حال حاضر با دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور تهیه طرح سینما در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم با مشارکت دو دانشگاه به بازسازی و تعمیر این سینما بپردازیم تا دانشجویان دو دانشگاه با رقم پایین از خدمات آن استفاده کنند.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark