توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 61459
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰
فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ - شیکاگو
واکنش FIVB به باخت تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل
واکنش FIVB به باخت تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل
فدراسیون جهانی والیبال پس از باخت تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل، در گزارشی به تمجید از ستاره تیم ملی برزیل پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در شیکاگو با نتیجه دو بر سه نتیجه را به برزیل واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی باز ماند تا برزیل پشت سر لهستان به عنوان تیم دوم گروه B، راهی مرحله بعد شود.

فدراسیون جهانی والیبال پس از این دیدار با تمجید از ستاره تیم ملی برزیل ریکاردو لوکارلی در این بازی با تیتر "لوکارلی راه نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ را به برزیل نشان داد"، نوشت: " پنج بازیکن قهرمان المپیک (تیم ملی برزیل) از جمله ریکاردو لوکارلی (۱۵)، لوکاس ساتکمپ (۱۴)، فلاویو گولبرتو (۱۲)، والاس دسوازا (۱۰) و آلن سوازا (۱۰) به امتیازات دو رقمی رسیدند تا این تیم با شکست ایران به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ برسد.

ایران و برزیل هر دو تیم‌هایی بودند که بازی‌های اول خود در گروه B را به تیم جوان اروپایی(لهستان) واگذار کرده بودند اما تصمیم‌گرفتند با شکست رقیب خود به تیم اروپایی در مرحله نیمه‌نهایی بپیوندند که برزیل در انجام این کار موفق بود.

برزیل در میادین مختلف از جمله لیگ‌جهانی، لیگ ملت‌ها، جام جهانی و … ۱۲ برد و ۳ باخت را مقابل ایران کسب کرده است. امروز نیز بازیکنانی چون لوکارلی برزیل را در مصاف با ایران به برتری رساندند. برزیل هر دو بازی خود مقابل ایران را در لیگ‌ملت‌های والیبال با نتیجه ۳-۲ پیروز شد. هر سه برد ایران مقابل برزیل نیز به مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ برمیگردد که با نتایج ۳-۰، ۳-۲ و ۳-۱ موفق به شکست این تیم شد."
Share/Save/Bookmark