توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 42685
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷
مقیمی:
باید یک ردیف اعتباری برای خانه احزاب در بودجه سالانه ایجاد شود
معاون سیاسی وزیرکشور در نشست مشترک هیأت رئیسه خانه احزاب با مدیران حوزه سیاسی وزارت کشور گفت: تشکیل خانه احزاب، آرامشی را بر جریان‌های سیاسی کشور حاکم کرد.
باید یک ردیف اعتباری برای خانه احزاب در بودجه سالانه ایجاد شود
به گزارش خط نیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین مقیمی در نشست مشترک هیأت رئیسه خانه احزاب با مدیران حوزه سیاسی وزارت کشور گفت: در انتخابات گذشته همه شاهد حضور فعال احزاب و تشکل‌های سیاسی در عرصه رقابت‌ها بودیم و احزاب شناسنامه‌دار در 430 شهر کشور در کمال امنیت و آرامش توانستند حرف خود را بزنند. احزاب در انتخابات هفتم اسفند هنرمندانه و با تدبیر عمل کردند و شایسته است این حضور با توانمندی بیشتر در آینده ادامه یابد.


معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید بر ضرورت حمایت مالی و معنوی از خانه احزاب برای حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کشور افزود: برای تأمین بودجه مورد نیاز خانه احزاب و تلاش می‌کنیم با کمک دولت و مجلس شورای اسلامی این اعتبار تأمین شود .


وی اظهار کرد: عملکرد خانه احزاب نشان می‌دهد قدم‌هایی برای فعالیت مطلوب برداشته شده است و باید با پشتیبانی از خانه احزاب، زمینه فعالیت گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی در انتخابات آینده بیشتر از گذشته فراهم شود.


در این جلسه اعضای هیأت رئیسه خانه احزاب به طرح مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود از جمله کمبود اعتبارات مورد نیاز، لزوم حمایت مادی و معنوی از احزاب، تجهیز خانه احزاب و چگونگی برگزاری جلسات آن پرداختند.
Share/Save/Bookmark