توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63277
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱
۴۲ پل‌ آسیب‌دیده از سیل کرمانشاه بازسازی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه با بیان اینکه ۴۳ پل در سیلاب بهار ۹۸ در استان تخریب شد، گفت: غیر از پل بزرگ «گروس»، تمام پل‌های تخریب شده در جریان سیل امسال بازسازی شده است.
۴۲ پل‌ آسیب‌دیده از سیل کرمانشاه بازسازی شد
فریبرز کرمی روز یکشنبه به ایرنا افزود: اکنون کار بازسازی تمام این پل‌ها به اتمام رسیده و تنها بازسازی پل بزرگ گروس باقی مانده که کار بازسازی آن هم در دست اقدام است.

وی اظهارداشت: کارهای مطالعاتی و تهیه نقشه پل در حال انجام است و روند کار با ۱۰ درصد پیشرفت اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: البته اکنون مشکلی برای تردد در این منطقه وجود ندارد و پل فلزی موقت برای تردد مردم برقرار است.

به گفته کرمی، امسال ۵۴ پل جدید دیگر نیز در استان کرمانشاه تاسیس شده است.

او گفت: سیل اواخر سال قبل و اوایل امسال بیش از ۵۵۲ میلیارد تومان به راه‌ها، پل‌ها، ابنیه و ماشین آلات راهداری کرمانشاه خسارت وارد کرد که بار مالی فراوانی به همراه داشت اما با وجود کمبود اعتبارات کار بازسازی پل‌ها و راه‌های اصلی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد تا خللی در تردد مردم ایجاد نشود.​

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه با ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستای دارای سکونت در جریان بارندگی‌های فروردین امسال و وقوع سیلاب حدود هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان خسارت دید که بخش قابل توجهی از آن مربوط به بخش کشاورزی است.
Share/Save/Bookmark