توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 39607
يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
تا پایان فصل جزء ۳ تیم اول لیگ خواهیم بود
طارمی: صادقیان از بس پرسپولیسی است انگیزه‌ای برای بازی فردا ندارد!/ کار سختی مقابل نفت داریم
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیام صادقیان به شدت پرسپولیسی است و از بس که این تیم را دوست دارد فکر نمی‌کنم برای بازی فردا انگیزه‌ای برای تقابل با تیم سابقش داشته باشد.
طارمی: صادقیان از بس پرسپولیسی است انگیزه‌ای برای بازی فردا ندارد!/ کار سختی مقابل نفت داریم
به گزارش خط نیوز؛ مهدی طارمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ درباره بازی فردای پرسپولیس مقابل نفت در هفته سیزدهم لیگ برتر، گفت: نفت از تیم‌های خوب و جوان امسال لیگ برتر است که سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند. البته امسال چند بازیکن خوب سال گذشته‌شان را از دست دادند و کمی در تیم‌شان حاشیه درست شد اما تیم خوبی هستند اما اینکه نتیجه نمی‌گیرند شاید به دلیل ناهماهنگی بازیکنان‌شان باشد و فکر می‌کنم کمی زمان لازم دارند تا دوباره به شرایط خوب برسند.

وی ادامه داد: چند بازیکن باتجربه نفت مصدوم هستند اما باز هم تکرار می‌کنم که این تیم از بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای سود می‌برد و شاید جای بازیکنان باتجربه این تیم که مصدوم هستند در زمین خالیست. فکر می‌کنم بازی فردا بازی بسیار سختی خواهد بود و نمی‌توان نفت را چون از جام حذفی حذف شده دست کم گرفت. البته نفت تا به حال در لیگ هم خوب نتیجه نگرفته اما ما اعتقاد داریم آنها تیم خیلی خوبی هستند و باید با تلاش زیاد این تیم را شکست دهیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند روند مثبتی که آغاز کرده را ادامه دهد، اظهار داشت: ما برای قهرمانی می‌جنگیم و تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید همه بازی‌هایش را برود و برای ما نباید فرق کند که با چه تیمی بازی می‌کنیم. نفت چه در اوج باشد و چه در حالت افت برای ما فرق نمی‌کند و ما باید همه را ببریم و قطعا فردا هم برای برد به زمین خواهیم رفت. می‌خواهیم بازی‌هایمان را ببریم تا به بالای جدول برسیم.

طارمی درباره اینکه آیا او هم مثل برانکو معتقد است که پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، افزود: صد درصد می‌توانیم قهرمان شویم. چرا قهرمان نشویم؟ اختلاف ما با صدر جدول فقط 7 امتیاز است و اختلاف زیادی نیست اما باید این را هم در نظر بگیرید که یک نیم‌فصل دیگر از مسابقات باقی مانده است. همان ابتدای فصل هم من در مصاحبه‌ای گفتم که جزء سه تیم اول خواهیم بود و هنوز هم حرفم همین است و قطعا در آخر فصل علاوه بر اینکه جزء سه تیم اول خواهیم بود سهمیه آسیایی هم خواهیم گرفت و ان‌شاءالله قهرمان هم می‌شویم.

وی درباره تقابل پیام صادقیان بازیکن پیشین پرسپولیس که امسال در نفت وجود دارد با این تیم در بازی فردا اظهار داشت: پیام صادقیان از بس پرسپولیسی است که برای بازی فردا هیچ انگیزه‌ای نخواهد داشت.پرسپولیس تیم سابق اوست و او انگیزه‌ای برای تقابل با تیم محبوبش نخواهد داشت.البته او الان بازیکن نفت است و قطعا برای موفقیت تیمش تلاش خواهد کرد.

مهاجم 7 گله تیم پرسپولیس درباره شرایط این تیم تا پیش از بازی با نفت خاطرنشان کرد: از بعد از بازی با استقلال اهواز تمرینات خوبی را انجام دادیم اما بدنسازی خوبی هم در این مدت کردیم و خوشبختانه تمرینات ما خیلی خوب انجام می‌شود و با انگیزه زیادی وارد بازی فردا خواهیم شد. ما چند بازی را برده ایم و روی دور برد قرار داریم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم تا با یاری خدا چه در پایان نیم‌فصل و چه در پایان فصل جزء سه تیم اول لیگ باشیم.
Share/Save/Bookmark