توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30787
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸
حضور بازیکن ایرانی در جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیک جهان
با آغاز مسابقات جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیک جهان در فرانسه، "نوید برهانی" نماینده کشورمان در رشته فیفا با رقبایی از کشور فرانسه، رومانی، سوئد، هلند، پرتغال، ژاپن و آفریقای جنوبی به رقابت می‌پردازد.
حضور بازیکن ایرانی در جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیک جهان
به گزارش خبرگزاری خط نیوز ، مسابقات جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیک در شهر پاریس در حالی برگزار می‌شود که در گروه بندی که از طرف مسئولان برگزاری اعلام شده‌است، "نوید برهانی" نماینده کشورمان در رشته فیفا در گروه "مدیوم" قرار گرفته و با رقبایی از کشور فرانسه، رومانی، سوئد، هلند، پرتغال، ژاپن و آفریقای جنوبی هم‌گروه شده است.

این قهرمان ایرانی در بازی‌های الکترونیکی، ۶ آبان برای حضور در مسابقات جهانی بازی‌های رایانه‌ای عازم فرانسه شد. "برهانی" به عنوان تنها نماینده ایران در این مسابقات حضور دارد و در رشته فیفا با سایر رقبای خود مسابقه خواهد داد.

دور اول مسابقات در تاریخ ۹ آبان آغاز می‌شود و نفرات صعود کننده تا روز ۱۲ آبان به مصاف رقبا خود می‌روند تا قهرمان جهان مشخص شود. این مسابقات در ۴ گروه ۸ تیمی برگزار خواهد شد و ۴ نفر برتر هر گروه به دور بعدی صعود خواهند کرد تا ۱۶ نفر پایانی را تشکیل دهند.

در گروه بندی اعلام شده هم‌گروهی نماینده کشورمان با OVVY که یکی از پرآوازه‌ ترین بازیکنان رشته فیفا در جهان است جلب نظر می‌کند.

مسابقات جام‌جهانی ورزش‌های الکترونیک از سال ۲۰۰۳ برگزار شده و ۲ میلیون نفر مخاطب دارد. این رویداد با حضور ۲۰۰ هزار نفر به صورت زنده برگزار می‌شود و در مجموع تاکنون بیش از ۲۰ میلیون دلار جایزه نقدی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.






Share/Save/Bookmark