توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65437
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶
مرغ مصرفی مردم تهران از کجا تأمین می شود؟
روزانه از ۱۰ استان کشور، مرغ وارد میدان بهمن تهران می شود و از این طریق تأمین ۶۰ درصد مرغ مصرفی مردم پایتخت صورت می گیرد.
مرغ مصرفی مردم تهران از کجا تأمین می شود؟
به گزارش خط نيوز به نقل از فارس، سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران درباره موضوع تأمین مرغ برای مصرف تهرانی ها اظهارداشت: مرکز بزرگ عرضه مرغ و گوشت بهمن، مسوولیت توزیع ۶۰ درصد گوشت مرغ مصرفی جمعیت ۹ میلیون نفری کلان‌شهر تهران را بر عهده دارد و روزانه از ۱۰ استان کشور، مرغ وارد میدان بهمن شده و از طریق این میدان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه مواد پروتئینی سطح شهر، محصولات مورد نیاز خود را از این مرکز که به بورس تأمین گوشت مرغ پایتخت تبدیل شده است، تهیه می‌کنند، افزود: گوشت قرمز و گوشت مرغی که از طریق این مرکز توزیع می‌شود، قبل از عرضه مطابق اصول و موازین بهداشتی از سوی تیم تخصصی دامپزشکان مستقر در محل بررسی شده و سلامت آنها مورد تأیید قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه سامانه توزیع عمده مرغ و گوشت بهمن از نقش فرا شهری و ملی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت گوشت مرغ در سبد خرید و سفره خانواده‌ها و نقش میدان بهمن در توزیع این محصول استراتژیک، در شرایط خطیر و حساس کنونی، این میدان از اهمیت و جایگاه ویژه‌تری برخوردار شده است.

گفتنی است؛ مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اخیرا از سامانه توزیع عمده مرغ و گوشت میدان بهمن که ۶۰ درصد گوشت مرغ مصرفی مردم تهران از طریق آن تأمین و توزیع می‌شود، بازدید کرد.
Share/Save/Bookmark