توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 57067
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴
راه‌اندازی کسب‌وکار در کمتر از یکسال
راه‌اندازی کسب‌وکار در کمتر از یکسال
امروزه یکی از بزرگترین معضلات جامعه ما بیکاری است که باعث بر هم ریختن توازن و تعادل آن و نهایتا دچار بحران‌های متعدد در عرصه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و روانی شده است. برخی افراد برای غلبه بر مشکل بیکاری، کسب و کار جدیدی آغاز می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تهران ثبت، شاید برایتان این سوال پیش آید تعریف کسب‌وکار چیست؟ برای جواب به این سوال می‌توان گفت که کسب و کار در واژه‌نامه آکسفورد به معنای خرید و فروش و تجارت است. ولی به طور عامیانه به حالتی از مشغولیت گفته می‌شود. همچنین به طور عام، شامل فعالیت‌هایی است که تولید، خرید کالاها و خدمات با اهداف فروش آن‌ها را به منظور کسب سود، در بر می‌گیرد. پس به طور کلی ویژگی کسب‌وکار، معامله‌ کالاها و خدمات، فروش یا انتقال کالاها و خدمات برای کسب ارزش می‌باشد. بهتر است بگوییم افراد برای شروع کسب باید با رجوع به زمینه فعالیتشان، آن را در اداره مالکیت صنعتی و یا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت برسانند.

همانطور که شنیده‌اید امروزه برای اکثر کسب‌وکارها باید هویت حقوقی ساخت که این هویت فقط با ثبت شرکت به دست می‌آید. شاید در ابتدا فکر کنید که ثبت یک شرکت کار پیچیده‌ای باشد ولی می‌توانیم بگوییم که با داشتن تجربه و دانش کافی در رابطه با مسائل حقوقی و مالیاتی یا راهنمایی گرفتن از شرکت‌هایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند به راحتی و طبق قوانین شرکت خود را به ثبت برسانید و دارای شخصیت حقوقی شوید.

علاوه بر این موضوع می‌توانیم بگوییم که اگر شخصیت حقوقی داشته باشید از مزایای زیادی همچون برخورداری از وام و منابع مالی، افتتاح حساب بانکی تجاری، کسب اعتماد، معاملات سودمند، سفر تجاری به سایر کشورها، فعالیت قانونی و رسمی، شرکت در مزایده و مناقصه، اخذ نمایندگی رسمی، ثبت سابقه شرکت و موارد دیگر بهره‌مند شوید. با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان با همه مفاهیم ثبت شرکت و مدارک لازم آن آشنا شد ولی در این راستا مشکلاتی وجود دارد که اشخاص را ملزم می کند تا از وکلای حقوقی مشاوره بگیرند؛ به عنوان مثال بسیاری از افراد نمی‌دانند برای شروع فعالیت خود از چه قالب ثبتی استفاده کنند، چه مدارکی لازم است و نهایتا فرآیند ثبت چه زمانی به پایان می‌رسد. در حقیقت بعد از آشنایی با مفاهیم مورد نیاز، موقع تصمیم‌گیری نیاز به راهنمایی‌های تخصصی تری دارید که شرکت‌ها و موسسات زیادی در این راستا وجود دارند که می‌توانند این کار را انجام دهند. یکی از برترین شرکت‌ها "تهران ثبت" می‌باشد.

تهران ثبت با ارائه بهترین خدمات بصورت VIP، شرکت‌های تجاری و موسسات غیرتجاری و نیز با داشتن نیروی انسانی کارآمد پاسخگوی نیاز مشتریان است همچنین روال کاری سریع و شفاف را استفاده کرده و مشتریان در ابتدای کار از مدت زمان و هزینه انجام خدمات مطلع می‌شوند. موسسه حقوقی تدارک هنر راهبردی نارون تحت نام تجاری ثبت شده “تهران ثبت” با سال‌ها فعالیت مستمر و پویا شما را در این امر همراهی می‌کند. همچنین این موسسه در زمره موسسات برتر با ساختار مدیریتی پویا و نظام‌مند، در توسعه و تعالی با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در حال ارائه خدمات می‌باشد.

اگر می‌خواهید اطلاعاتی بیشتر در رابطه با خدمات تهران ثبت کسب نمایید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن تهران ثبت بر روی گوشی اندروید و یا آیفون از طریق گوگل‌پلی، کافه‌بازار و سیبچه اقدام کنید که علاوه بر بهره‌مندی از آخرین اطلاعات به روز ثبتی و مدارک مورد نیاز، از مراحل انجام کار نیز آگاهی یابید. اپلیکیشن تهران ثبت قابلیت تماس آنلاین با مشاوران تهران ثبت دارد و از طریق فرم تماس، می‌توان در هر ساعت از شبانه‌روز درخواست مشاوره را جهت تماس مشاوران تهران ثبت در سیستم اختصاصی ثبت کرد تا با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند، همچنین می توانید تهران ثبت را در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و آپارات، دنبال کنید و اطلاعات کاربردی در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند و علائم تجاری، اخذ کارت بازرگانی، استعلام آنلاین برند و اخذ ایزو و ... کسب کنید.
Share/Save/Bookmark