توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 54394
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
طلبکاران پرسپولیس؛ هر روز بیشتر از دیروز!
مشکلات باشگاه پرسپولیس همچون غولی است که هرگاه مدیران این باشگاه دست آن را قطع می‌کنند بلافاصله یک دست جدید ظاهر می‌شود! این موضوع درباره مسائل مالی باشگاه پرسپولیس به‌خوبی صدق می‌کند.
طلبکاران پرسپولیس؛ هر روز بیشتر از دیروز!
به گزارش خط نيوز، مشکلات باشگاه پرسپولیس همچون غولی است که هرگاه مدیران این باشگاه دست آن را قطع می‌کنند بلافاصله یک دست جدید ظاهر می‌شود! این موضوع درباره مسائل مالی باشگاه پرسپولیس به‌خوبی صدق می‌کند.

مدیران فعلی این باشگاه بارها تلاش کردند تا بدهی مالی پرسپولیس به طلبکاران قبلی و فعلی را به حداقل برسانند اما با تمام شدن یک بدهی، چند طلبکار دیگر بر سر مدیران این باشگاه آوار می‌شوند تا بتوانند به پول خود بعد از چند سال برسند. این در حالی است که طبق ادعای مدیران باشگاه پرسپولیس تاکنون بخش عمده‌ای از پول طلبکاران یا پرداخت شده یا با آنها توافقاتی صورت گرفته است.

این تعداد از سوی باشگاه پرسپولیس ۱۷۰ نفر عنوان شده است که البته صحت و سقم آن تا این لحظه تایید نشده است. البته با وجود اینکه با این تعداد از طلبکاران تعیین تکلیف شده اما هر روز یک نام جدید برای گرفتن طلبش از پرسپولیس در رسانه‌ها عنوان می‌شود که از سال‌های قبل از این باشگاه طلب دارند.

بدهکاران جدید
در جدیدترین اتفاق، نام محمد قاضی، میثاق معمارزاده و... به میان آمده که از سال‌های قبل از این باشگاه طلبکار بوده‌اند و بد نیست بدانید این افراد کسانی هستند که برای گرفتن طلب خود از پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند و حکم هم گرفتند و این یعنی اینکه شاید طلبکاران دیگری هم وجود دارند که به هر دلیلی هنوز از باشگاه پرسپولیس برای گرفتن طلب خود شکایت نکرده‌اند و این موضوع شاید باعث شود در روزهای آینده نام‌های جدیدی از طلبکاران پرسپولیس منتشر شود.

پیشنهاد عجیب به قاضی
محمد قاضی از پرسپولیس شکایت کرده و حکم انضباطی هم دارد. او در ایمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این موضوع را اعلام کرده است. رقم طلب او که برای سال ۹۰ به حساب می‌آید در حدود ۳۰۰ میلیون تومان است که این رقم از همان سال تا حالا به قاضی پرداخت نشده است.

قاضی اما حالا حاضر به مصالحه نیست و می‌خواهد همه پول خود را از پرسپولیس بگیرد. جالب اینجاست که مدیر سابق باشگاه پرسپولیس از قاضی خواسته بود در ازای گرفتن ۵۰ میلیون تومان از بقیه حق خود بگذرد که البته این پیشنهاد عجیب با مخالفت قاضی روبه‌رو شده است. مدیران پرسپولیس قصد داشتند با دادن این رقم، پرونده شکایت مهاجم اسبق خود را ببندند اما این بازیکن زیر بار نرفت تا این موضوع حالا تبدیل به دردسری بزرگ برای پرسپولیس شود.

میثاق، همامی و دایی
میثاق معمارزاده که با پرسپولیس قرارداد سفید امضا کرده بود حالا بر سر گرفتن پول خود دچار مشکل شده است. او اما حالا خواهان دریافت رقمی حدود ۲۷۰ میلیون تومان از پرسپولیس شده است و او هم قصد کوتاه آمدن ندارد.

از طرف دیگر مسعود همامی که ۷۸۰ میلیون تومان از پرسپولیس پول طلب دارد با وجود بخشش رقمی در حدود ۸۰ میلیون تومان باز هم نتوانست به پول خود برسد تا کماکان خطر بزرگی پرسپولیس را از ناحیه او تهدید کند. دیگر شاکی پرسپولیس علی دایی است که روز گذشته آب پاکی را روی دست همه ریخت و اعلام کرد که قانون بین او و پرسپولیس حکم خواهد کرد تا هواداران پرسپولیس مطمئن باشند او برای گرفتن حقش یک قدم هم عقب نمی‌رود.

طلبکاران بیشتر می‌شوند!
نکته جالب توجه این است که این افراد کسانی هستند که حکم کمیته انضباطی علیه پرسپولیس را در اختیار دارند و شاید باید منتظر بود برخی دیگر از طلبکاران که از پرسپولیس طلب دارند و هنوز برای گرفتن پول خود به کمیته انضباطی مراجعه نکرده‌اند نیز در این خصوص اقدام کنند و شاید این موضوع باعث شود تا تعداد طلبکاران پرسپولیس باز هم بیشتر از قبل شود.

دردسر آسیایی
قرمزها قرار بود در موعد مقرر با سه شاکی مهم که به آسیا شکایت کرده بودند یعنی علی دایی، مسعود همامی و محمدامین آرام‌طبع به توافق برسند اما در پایان موعد درنظر گرفته شده تنها توانستند با آرام‌طبع توافق کنند و پرونده شکایت همامی و دایی همچنان باز است که می‌تواند این تیم را برای حضور در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا با دردسر مواجه کند.

منبع: فرهیختگان
Share/Save/Bookmark