توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63204
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳
نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:
"حاج قاسم" پوشالی بودن هیمنه آمریکا را به جهانیان نشان داد
"حاج قاسم" پوشالی بودن هیمنه آمریکا را به جهانیان نشان داد
نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتقام سخت ایران از آمریکا و نابودی یکی از دو پایگاه مهم نظامی این کشور در عراق، گفت: تقدیر اینگونه بود که جمهوری اسلامی پیش از خاکسپاری شهید حاج قاسم سلیمانی انتقام خون ایشان را بگیرد و درس بزرگی به دشمنان انقلاب دهد.

آیت الله امان نریمانی در دیدار با خانواده شهید "ایرج جواهری" به شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: این سردار بزرگ و همرزمانش پوشالی بودن هیمنه و اقتدار آمریکا را به مردم جهان نشان دادند و این سردار سرافراز در راه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله نریمانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خیلی زودتر از آنچه که خود آمریکایی‌ها نیز فکرش را می‌کردند انتقام خون سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی را گرفته و درس بزرگی به آمریکایی‌ها و متحدانش دادند.

آیت الله نریمانی با اشاره به اینکه عین الاسد یکی از دو پایگاه مهم نظامی آمریکا در خاورمیانه است، گفت: نیروهای آمریکایی حتی موفق به ردگیری یکی از موشک های ما نیز نشدند تا پوچ بودن ادعاهایشان بار دیگر ثابت شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآوری کرد: پس از اقدام تروریستی آمریکا و شهادت سپهبد سلیمانی، از ترس انتقام کشورمان همه نیروهای آمریکا در منطقه به حالت آماده باش درآمدند، اما بازهم جمهوری اسلامی در کوتاهترین فرصت انتقام خون این سردار سرافراز را گرفت.

وی گفت: تقدیر اینگونه بود که جمهوری اسلامی پیش از خاکسپاری شهید حاج قاسم سلیمانی انتقام خون ایشان را بگیرد و درس بزرگی به دشمنان انقلاب دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به خدمات بسیار نیروهای نظامی و انتظامی گفت: ماموریت های مختلف، حساسیت پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و بسیاری موضوعات دیگر باعث شده تا درهای شهادت همواره به روی کارکنان خدوم و بی ادعای نیروی انتظامی باز باشد.

وی افزود: شهادت از بهترین سرانجام ها و آرزوی همه اولیا و اوصیا و مقربان درگاه الهی بوده و جز عده‌ای برگزیده نصیب کسی دیگر نمی‌شود.

آیت الله نریمانی تصریح کرد: سرگرد شهید "ایرج جواهری" جزو همین مقربان و خاصان درگاه الهی بود که پس از سالها خدمت صادقانه در لباس مقدس نیروی انتظامی خداوند بهترین سرانجام‌ها را نصیب ایشان کرد.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: شهید جواهری برای حفظ یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب که امنیت است، جان پاک خود را فدا کرد و لباس زیبای شهادت را پوشید تا مخلان نظم و امنیت نتوانند خدشه ای وارد کنند.

آیت الله نریمانی تاکید کرد: این اقتدار و شجاعت در وجود همه کارکنان نیروی انتظامی هست و همواره در صحنه های مختلف شاهد آن بوده ایم، گواه آن نیز امنیت بسیار مطلوبی است که در جامعه شاهد آن هستیم.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark