توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 59254
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۷
واعظی: سخنگو نیستم اما جواب رسانه‌ها را می‌دهم
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور دستور دادن تا مسئولین مربوطه امداد و بازسازی را تسریع کنند.
واعظی: سخنگو نیستم اما جواب رسانه‌ها را می‌دهم
به گزارش خط نيوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه بیست و هشتم فروردین هیات دولت با اشاره به اینکه مسئله بازسازی مناطق سیل زده در اولویت دولت است گفت: رئیس جمهور دستور تسریع برای کمک‌ها و اقدامات لازم برای مردم مناطق سیل زده را صادر کردند.

وی در ادامه افزود: در جلسه امروز آیین نامه اجرائی افزایش حقوق های مستمری بگیران و کارمندان دولت جمع بندی و تصویب شد و انشاءالله بتوانیم دغدغه حقوق بگیران را در مورد معیشت را کمتر کنیم.

وی همچنین در خصوص موضوع عدم انتخاب سخنگوی دولت گفت: من سخنگو نیستم و نمی‌خواهم سخنگو باشم اما تلاش میکنم هفته ای یکبار پاسخ رسانه ها را بدهم.
وی در ادامه افزود: کاری که بنده انجام دادم این است که به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از وزرا خواستم تا در روزهای چهارشنبه در محل کار خود حاضر و پاسخگو باشند و آنها این کار را انجام می دهند.

وی در مورد اظهارات سعید قاسمی هم افزود: آنچه من دیدم اظهارات این فرد درست نیست و اینکه اگر هر شخصی حرفی بزند قابل استناد نیست و این کاسه پر کردن برای آمریکاست.

واعظی گفت: رئیس جمهور سفر دیگری به خوزستان و لرستان خواهند داشت و از نزدیک با مسئولین محلی صحبت می‌کنند و مشکلات را بررسی می‌کنند تا با سرعت بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور از اقدامات جهانگیری در خصوص پاسخ رهبر انقلاب به رئیس جمهور درباره برداشت از صندوق توسعه ملی گفت: آقای جهانگیری کار فشرده ای را بعد از دستور رهبر انقلاب مبنی بر اینکه ابتدا منابع دولت بررسی شود و بقیه خسارات که لازم است از صندوق توسعه ملی برداشت شود، انجام دادند و گزارش آن به هیئت دولت ارائه شد. در همین راستا نیز ما باید نامه‌ای را خدمت مقام معظم رهبری بفرستیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
Share/Save/Bookmark