توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 31614
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
«نصیرخوانی» به روایت محمدامین اکبرپور منتشر شد
آلبوم موسیقی «نصیر خوانی» به خوانندگی علیرضا حاجی طالب و با تنظیم و تارنوازی محمدامین اکبر‌پور از سوی موسسه راوی آذرکیمیا منتشر شد.
«نصیرخوانی» به روایت محمدامین اکبرپور منتشر شد
به گزارش خبرگزاری خط نیوز ، موسسه راوی آذرکیمیا آلبوم موسیقی «نصیر خوانی» به خوانندگی علیرضا حاجی طالب با تنظیم و تار محمدامین اکبر پور و تنبک‌نوازی سعید جلالیان را در ۸ شیار (تراک) منتشر کرد.

نصیر خوانی در زمره آلبوم‌های موسیقی ردیف دستگاهی است که همراه با تنوع موضوعی و مفهومی در اشعار و موسیقی و تنظیم همراه است. قطعاتی چون: طوسی، تلاطم، شکسته، هرچه که بود، دماوند، شیر نگهبان زمین، ایران و لیلی و مجنون با اشعاری از امیر خاکسار و ملک الشعرای بهار است.

آلبوم نصیر خوانی در دستگاه ماهور و عمدتا در مایه‌های راک اجرا شده و چهارمین اثر از گروه همنوازان سایه به سرپرستی محمد امین اکبرپور محسوب می‌گردد. این آلبوم خوانشی از گوشهٔ نصیر خوانی در ماهور است که به قول استاد محمدرضا لطفی قابلیت اجرایی کامل در یک پروژه موسیقایی را داراست.

آلبوم نصیر خوانی هم اکنون به مدیریت تولید رضا مهدوی در موسسه راوی آذر کیمیا با صدابرداری محمدباقر زینالی و عکاسی محمدرضا رییسی و طراحی گرافیک فرید حامدی منتشر و از سوی پخشهای موسیقی جوان و آوای باربد و‌‌ رها و هنر شهر در سراسر کشور عرضه شده است.
Share/Save/Bookmark