توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30444
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۳
سهم مصلحی و بهمنی در بیکار شدن ۵ هزار کارگر
برنامه تلویزیونی پایش شب گذشته پرونده شرکت گیتی پسند را که از شرکت های موفق تولیدی بوده و به واسطه تصمیمات اشتباه وزیر اطلاعات و رییس بانک مرکزی دولت احمدی نژاد به نابودی کشیده شده بود را تشریح نمود.

به گزارش اندیشه ها ؛ در دوازدهم شهریور ماه ۹۱ شرکت گیتی پسند یکی از کارآفرینان موفق ایران بود که آن روزها برای ۵ هزار نفر شغل ایجاد کرده بود،و به خاطر همین موفقیت مهمان دهمین برنامه پایش بود و راز موفقیتش را برای علاقه مندان به کسب و کار و کارآفرینی تعریف کرد.

اما طی این دوسال طبق گفته های جنتی یکی از مدیران این شرکت به دلیل گزارش وزارت اطلاعات در زمان احمدی نژاد مبنی بر فعالیتهای مشکوک اقتصادی رییس بانک مرکزی وقت آقای بهمنی طی نامه ای به همه مراکز اقتصادی و بانک ها اعلام می نماید که به نوعی این شرکت را تحریم داخلی بنمایند و به این واسطه ۵ هزار کارگر این شرکت و هزاران سهامدار آن به روز سیاه می نشینند. جالب اینجاست که بعد از دو سال حکم تبرئه این شرکت از اتهامات وارده توسط دادگاه صادر شده بود که تصویر این حکم از برنامه پایش پخش شد.

یکی از مدیران این شرکت در برنامه زنده گفت :من به آقای مصلحی وزیر اطلاعات وقت گفتم چرا چنبن گزارشی را تهیه کرده اید که ایشان هم جواب داد که اگر ما تهیه کردیم آقای بهمنی نباید به صرف این گزارش و قبل از بررسی آن اقدام به نامه نگاری علیه شما می کردند!



Share/Save/Bookmark