توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 37040
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲
تحولات احتمالی در بدنه مدیریتی سرخ‌پوشان
اسپانسر با نفرات منتخبش در هیأت مدیره به پرسپولیس می‌آید؟
با توجه به ورود اسپانسر به پرسپولیس به احتمال فراوان شاهد تغییراتی در بدنه مدیریتی این باشگاه خواهیم بود.
اسپانسر با نفرات منتخبش در هیأت مدیره به پرسپولیس می‌آید؟
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که هفته اول لیگ برتر برگزار شد و پرسپولیس در اولین گام مقابل پدیده خراسان به تساوی رسید حالا صحبت از تغییرات در بدنه مدیریت باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی این باشگاه باز هم دستخوش اتفاقات تازه‌ای خواهد شد.

در حالی که لیگ برتر آغاز شده اما باشگاه پرسپولیس هنوز اسپانسر ندارد و شنیده‌ها حاکی از آن است که اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس تا چند روز آینده کارش را به صورت رسمی با این باشگاه آغاز خواهد کرد البته اسپانسر برای فعالیت در باشگاه پرسپولیس شروطی داشته که به نظر می‌رسد با موافقت وزارت ورزش و جوانان همراه بوده است؛ یکی از اصلی‌ترین شروط حامی مالی جدید اضافه کردن چند عضو به هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس است.

در این میان صحبت از نام‌هایی به میان می‌آید که برخی از آنها سابقه کار در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را پیش از این داشته‌اند. این عضو یا اعضای جدید منتخبین اسپانسر جدید هستند و با ورود این افراد به هیأت مدیره به احتمال فراوان شاهد کنار گذاشتن برخی از اعضای فعلی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهیم بود.

در این میان اسپانسری که قرار است حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس هزینه کند خواستار تعامل در زمینه کاری شده تا برخی نفرات اعضای هیأت مدیره با تفکر مدیران این اسپانسر در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شوند و صحبت‌هایی هم در این خصوص میان طرفین رد و بدل شده است.

با این همه به نظر می‌رسد تا امروز اتفاقات جدیدی در باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد و برخی از اعضای هیأت مدیره این باشگاه از سمتشان کنار گذاشته خواهند شد تا نفرات جدید به هیأت مدیره بیایند.

این در حالی است که با انتخاب احتمالی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و حضور اسپانسر در این باشگاه، به زودی شاهد انتخاب مدیرعامل پرسپولیس خواهیم بود که در این میان از علی‌اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی به عنوان افرادی که بیشترین شانس را در این خصوص دارند نام برده می‌شود.
Share/Save/Bookmark