توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 61070
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰
معاون استانداری:
مصممیم کرمانشاه امسال با رتبه اول "بیکاری" خداحافظی کند
مصممیم کرمانشاه امسال با رتبه اول "بیکاری" خداحافظی کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: مصمم هستیم کرمانشاه امسال با رتبه اول بیکاری کشور خداحافظی کند.

به گزارش ایسنا، هدایت حاتمی در همایش حمایت از کالای ایرانی، استان کرمانشاه را دارای مزیت‌های برجسته برای تبدیل شدن به مرکز ترانزیتی دانست و افزود: شهر کرمانشاه با چهار مرکز استان دیگر فاصله کوتاهی دارید و به علاوه با کشور همسایه و مرکز این کشور نیز کمترین فاصله را دارد.

وی ادامه داد: کرمانشاه علاوه بر صادرات بیش از نیمی از کالاهای صادراتی به عراق، مناسب‌ترین مسیر ترانزیتی به سوریه است.

وی گفت: این موقعیت کرمانشاه نشان می‌دهد این استان دارای پتانسیل مناسبی برای تبدیل شدن به یک مرکز ترانزیت تجاری فعال را دارد.

حاتمی از پتانسیل‌های قابل توجه کرمانشاه برای سرمایه‌گذاری هم یاد یاد کرد وافزود: تیم مدیریت استان تمام عزم خود را برای حمایت از سرمایه گذاری از خرد تا کلان به کار بسته و در این راه تحولات و اصلاحات مطلوبی نیز صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، با اجرایی شدن این اصلاحات شاهد ایجاد اشتغال و ثروت در استان و برای مردمی باشیم که این خدمات حقشان است.

وی از پتانسیل‌های گردشگری کرمانشاه هم یاد کرد و افزود: استان کرمانشاه با ۴۲۰۰ اثر گردشگری یکی از استان‌های مهم گردشگری کشور است و به علاوه در بعد صنعتی نیز سومین قطب مهم تولیدات بالادستی پتروشیمی بعد از بوشهر و عسلویه هستیم.

حاتمی خاطرنشان کرد: کرمانشاه از قطب‌های کشاورزی و دامداری کشور هم هست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان بر بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان فائق آمد، اظهار کرد: مصمم هستیم در ادامه موفقیت‌های چند ماه گذشته در کاهش تورم و بیکاری، استان کرمانشاه با رتبه اول بیکاری کشور خداحافظی کند که تحقق این موضوع با همدلی و همفکری بخش‌های مختلف امکانپذیر است.
Share/Save/Bookmark