توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64310
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸
تخم مرغ دوباره دو نرخی شد
ستاد تنظیم بازار اخیرا در جلسه اخیر خود قیمت مصوب هرشانه تخم مرغ را ۹۰۰ تومان افزایش داده و از ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان به ۱۹ هزار ۸۰۰ تومان تغییر داده اما واقعیت فروش این محصول در بازار امر دیگری است.
تخم مرغ دوباره دو نرخی شد
به گزارش خط نيوز، قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته است به طوری که قیمت آن از 20 تا 22 هزار تومان در هر شانه 30 عددی ساده از 19 تا 22 هزار تومان به 25 تا 30 هزار تومان افزایش یافته است.

ستاد تنظیم بازار اخیرا در جلسه اخیر خود قیمت مصوب هرشانه تخم مرغ را 900 تومان افزایش داده و از 18 هزار و 900 تومان به 19 هزار 800 تومان تغییر داده اما واقعیت فروش این محصول در بازار امر دیگری است.

تنظیم بازار همچنین نرخ هر شانه تخم مرغ درب مرغداری 9500 تومان و قیمت هر شانه تخم مرغ یک کیلو و 800 گرمی را 19 هزار و 800تومان تعیین کرده است.

عمیق شدن فاصله قیمت تخم مرغ در میدان میوه و تره بار با بازار باعث روانه شدن تقاضا به این مراکز شده است اما حجم عرضه آنها پاسخگو نیست.

قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر بیش از 10 هزار تومان در هر شانه افزایش یافته این درحالی است که این محصول به عنوان ارزان ترین محصول پروتیئی سبد اقشار ضعیف جامعه به حساب می‌آید.

گفتنی است حذف ارز 4200 تومانی برخی از الزامات تولید مانند واکسن ، دارو و مکمل های طیور و همچنین افزایش دستمزدها و تورم جامعه در سال جاری در قیمت تمام شده گوشت مرغ نیز تأثیر گذاشته است اما نبایدچشم بر روی گران فروشی ها نیز بست.
Share/Save/Bookmark