توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30560
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
تهمیدات ویژه درخشان برای دیدار با راه آهن/ مکانی شاید جانشینی نیسلون شود
مصدومیت دروازه بان برزیلی تیم فوتبال پرپسولیس باعث شده تا حضور او در دیدار جام حذفی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
تهمیدات ویژه درخشان برای دیدار با راه آهن/ مکانی شاید جانشینی نیسلون شود
به گزارش خبرگزاری خط نیوز ، آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

* خبردار شدیم سرپرست تیم امروز مدارک بازیکنان برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که در برنامه کاری باشگاه قرار گرفته بود تکمیل کرده و قرار است به زودی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.

* امروز صبح ساعت ۸:۳۰ جلسه منتقمی با مسئولان ورزشگاه آزادی و همچنین شرکت توسعه و تجهیز برگزار کرد و در این جلسه تکلیف ورزشگاه بازی راه آهن مشخص می شود.

* با دستور سرمربی تیم، تمرینات پرسپولیس تا قبل از بازی مقابل پیکان در هفته سیزدهم که قرار است پنجشنبه ۸ آبان برگزار شود، پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

* امروز پرسپولیسی ها آخرین تمرین خود را برای مقابل بازی مقابل راه آهن که یکشنبه در جام حذفی برگزار خواهد شد، پشت درهای برگزار می کنند و قرار است پس از پایان تمرین بازیکنان اردوی خود را در هتل لاله برگزار کنند.

* قرار است به زودی از بین دکتر چشمه سری پزشک اسبق تیم و همچنین دکتر مرتضوی که سابقه کار در تیم های سایپا و راه آهن را داشته، به زودی یک نفر به کادر پزشکی تیم اضافه شود.

* از سرمربی پرسپولیس خبر می رسد او که تیمش بازی سرنوشت سازی در جام حذفی مقابل راه آهن دارد، تمهیدات ویژه ای برای مقابله با این حریف در برنامه کاری قرار داده است. امروز بازی مقابل راه آهن مقابل سپاهان که در هفته دوازدهم برگزار شده بود، در اردوی تیم پرسپولیس مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

* از نیلسون خبر می رسد اینکه دو روزی از ناحیه کمر دچار مصدومیت جزئی شده بود از امروز تمرینات خود را با تیم آغاز می کند و احتمال اینکه او در مقابل تیم راه آهن جایش را به سوشا مکانی در دروازه بدهد، شنیده شده است.

* قرار است تکلیف مهدی جعفرپور تا قبل از بازی مقابل پیکان از سوی سازمان لیگ مشخص شود.
Share/Save/Bookmark