توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 21650
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۱
راه آهن همچنان روی ریل ناکامی
فولاد در آتش نفت،تراکتورسازی در یک قدمی صدر
فولاد در آتش نفت،تراکتورسازی در یک قدمی صدر
گروه ورزش : جدال تیم‌های صدرنشین لیگ سیزدهم در هفته دوازدهم به سود تیم فوتبال نفت تهران تمام شد اما شاگردان فرکی با قبول شکست برابر نفت تهران بازهم در صدر جدول باقی ماندند تا همچنان به عنوان یک مدعی نزد اهالی فوتبال باقی بمانند، البته حالا موقعیت صدرنشین قدری متزلزل شده است.


در آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر جدال فرکی و گل محمدی به سود شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید تا این تیم یک پیروزی ارزشمند را در کارنامه خود به ثبت برساند و به هفته های پیش رو امیدوار باشد، دیدار دو تیم فولاد و نفت تهران از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

نفت تهران برای نخستین بار است که برابر فولاد در رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی می‌رسد. گل‌های این دیدار را رسول نوید‌کیا و کمال‌الدین کامیابی‌نیا در دقایق 63 و 87 به ثمر رساندند.در این دیدار احمد آل‌نعمه و حسین ابراهیمی از نفت تهران با کارت زرد داور روبه رو شدند.

این نخستین شکست خانگی فولاد در این فصل بود و با شکست این تیم، آنها 25 امتیازی باقی ماندند؛ هرچند همچنان در رده نخست لیگ برتر حضور دارند اما فاصله رقیبان با این تیم کمتر شد. نفت تهران هم با این سه امتیاز 21 امتیازی شد و در رده سوم جدول ایستاد.

اما در دیگر بازی امروز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیروزی برابر راه آهن سورینت موقتا رده دوم جدول رده بندی لیگ سبزدهم را در اختیار گرفت تا هواداران تراکتورسازی شاهد موقعیت جدید شاگردان جلالی در لیگ برتر باشند.

دیدار راه‌آهن سورینت برابر تراکتورسازی تبریز از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی دو بر یک شاگردان مجید جلالی به پایان رسید.تراکتورسازان که در بازی‌های خارج از خانه روند بهتری در این فصل داشته‌اند، موفق شدند با گل‌های سعید دقیقی و احمدزاده در دقایق 43 و 45 برابر میزبان خود به پیروزی برسند. تک گل راه‌آهن را هم مجتبی شیری در دقیقه 88 به ثمر رساند.در این دیدار دقیقی از تراکتورسازی و عبدی از راه‌آهن با کارت زرد داور جریمه شدند.

تراکتورسازی با این سه امتیاز 22 امتیازی شد و موقتا در رده دوم جدول ایستاد. راه‌آهن نیز همچنان 10 امتیازی باقی ماند و با یک رده سقوط در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.
Share/Save/Bookmark