توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 35042
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۶
پدر شهید احمدی‌روشن: پروتکل الحاقی ایران را با خاک یکی می‌کند
پدر شهید احمدی‌روشن گفت: پذیرفتن پروتکل الحاقی ایران را با خاک یکی می‌کند.
پدر شهید احمدی‌روشن: پروتکل الحاقی ایران را با خاک یکی می‌کند
به گزارش خط نیوز ، رحیم احمدی‌روشن عصر سه شنبه در مراسم جشن روز ملی فناوری هسته‌ای در جمع دانشجویان با بیان اینکه فرزندش فوت نکرده بلکه شهید شده، اظهار کرد: اگر من مصطفی را نمی‌بینم ایراد از درون من انسان است وگرنه مصطفی‌ها به همه ما اشراف دارند چون زنده‌اند.

وی در تشریح اینکه چگونه پس از پایان جنگ تحمیلی و بسته شدن در باغ شهادت، فرزندش به شهادت رسیده، افزود: راز این اتفاق در چند ویژگی نهفته است که چند ویژگی خاص و یک چکیده دارد که شامل احترام گذاشتن به والدین، خدمت به مردم و ولایتمداری می‌شود.

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه خداوند ولایت را در رأس همه امور قرار داده، تصریح کرد: اگر ولایت نبود آفرینش دنیا بیهوده بود، چون ولایت نباشد همه به سوی گمراهی، پستی و بیهودگی می‌روند. وی با ابراز تأسف از توقف غنی‌سازی در ایران در دوران گذشته، ادامه داد: ما نباید چشم خود را بر روی حقیقت ببندیم، در سال ۱۳۸۲ کلاه گشادی سر مسئولان ما رفت، به طوری که طرف غربی به تعهدات خود عمل نکرد.

احمدی‌روشن گفت: نباید به غربی‌ها اعتماد می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه «ما می‌توانیم» شعار توأم با شعور شده، گفت: پس از آغاز فعالیت‌های هسته‌ای حماسه بزرگی آفریدند و ۱۲ شبانه‌روز مداوم پشت دستگاه‌ها ایستادند، کار را انجام دادند و غنی‌سازی ۳.۵ درصد و پنج درصد صورت گرفت و بعد از آن غنی‌سازی ۲۰ درصدی توسط شهید شهریاری انجام شد.

پدر شهید احمدی‌روشن با تأکید بر اینکه غنی‌سازی ۲۰ درصدی باعث شد در مقابل دشمنان دست بالا را داشته باشیم، اظهار کرد: این دستاوردها باعث شد استکبار جهانی مجبور شود با تیم مذاکره‌کننده ایرانی به گفت‌و‌گو بنشیند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ما میراث‌دار شهدا هستیم که نباید به آنها خیانت کنیم، افزود: نباید به این میراث خیانت کنیم، شهید تهرانی‌مقدم وقتی موشک می‌سازد اقتدار برای ایران ایجاد می‌کند.

احمدی‌روشن با اشاره به اینکه متأسفانه برخی می‌گویند اقتدار ما موشک‌ و سانتریفیوژ نیست، تصریح کرد: ۵ هزار سانتریفیوژ را به ۱۹ هزار تبدیل کردیم در زمانی که در دنیا یک پیچ و مهره به ما نمی‌دادند. وی با تأکید بر اینکه متأسفانه قدر این صنعت دانسته نشد، ادامه داد: این صنعت باعث شد جهان با ایران به مذاکره بپردازند، اما قدر شهدا دانسته نشد.

پدر شهید احمدی‌روشن خاطرنشان کرد: برای دولتی که زحمت می‌کشد و در راستای منافع مردم حرکت می‌کند، حاضریم کفش جفت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تحمل نمی‌کنیم که سر مسئولان کلاه برود، گفت: نباید در برخی از مسائل از چاله درآمد و به چاه عمیق افتاد.

وی تأکید کرد: پذیرفتن پروتکل الحاقی ایران را با خاک یکی می‌کند.
Share/Save/Bookmark