توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65012
چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷
رکورد زنی بیکاری در استان کرمانشاه/ سؤال از وزرا و تحقیق و تفحص از عملکرد دستگاه‌ها در دستور کار است
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس از طرح سؤال از وزرا و همچنین تحقیق و تفحص از دستگاه‌های مختلف در راستای بررسی چرایی آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه خبر داد.
رکورد زنی بیکاری در استان کرمانشاه/ سؤال از وزرا و تحقیق و تفحص از عملکرد دستگاه‌ها در دستور کار است
به گزارش خط نيوز، شهریار حیدری نماینده مردم قصر شیرین در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با انتقاد از آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه، گفت: این استان باوجود ظرفیت‌های بالقوه بسیار اما متأسفانه در صدر استان‌هایی است که با آمار بیکاری قشر جوان دست‌وپنجه نرم می‌کند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه در بخش کشاورزی و دام‌پروری در بین بسیاری از استان‌های کشور سرآمد است، افزود: متأسفانه باوجود چنین ظرفیت‌هایی هنوز نتوانسته‌ایم آمار بیکاری در این استان را کمتر کنیم.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید زمینه استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در استان کرمانشاه فراهم شود، گفت: در حال حاضر کارگروهی در مجلس باهدف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان کرمانشاه و کمک به اشتغال‌زایی در این استان تشکیل شده است.

حیدری ادامه داد: در حوزه مرزی نیز تعاملی با کشور عراق صورت گرفته تا بازارچه مرزی باهدف کمک به اشتغال منطقه تشکیل شود که در صورت افتتاح این بازارچه تحولی در حوزه صادرات و اشتغال رخ خواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در صورت لزوم با دستگاه‌های مختلف که وعده‌های اشتغال‌زایی در منطقه داده و عملی نکرده‌اند برخورد خواهد شد، گفت: در صورت لزوم سؤال از وزرا یا حتی تحقیق و تفحص از عملکرد دستگاه‌های مختلف انجام خواهد شد.
Share/Save/Bookmark