توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 48372
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
فرماندار اردل:
حضور گسترده مردم در انتخابات باعث ابهت ایران در برابر سایر کشورها می‌شود
حضور گسترده مردم در انتخابات باعث ابهت ایران در برابر سایر کشورها می‌شود
فرماندار اردل با اشاره به اینکه انتخابات نقش بسیار مهمی در امنیت، توسعه و پیشرفت کشور دارد، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث ابهت ایران در برابر سایر کشورها می‌شود.

محمد نوذری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در صحنه انتخابات بیعت دوباره با آرمان‌های امام رهبری و خون شهداست و انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدات اقتصادی و فرهنگی دشمن مصون می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات نقش بسیار مهمی در امنیت، توسعه و پیشرفت کشور دارد، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث ابهت ایران در برابر سایر کشورها می‌شود.

فرماندار اردل در ادامه افزود: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان باید از بیان مطالب غیرواقعی پرهیز و بر اساس مصالح کشور صحبت کنند.

نوذری حفظ حرمت‌ها و رعایت اخلاق اسلامی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی را از وظایف کاندیداها و طرفداران آن‌ها برشمرد و گفت: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید همواره قواعد دموکراسی را رعایت و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

فرماندار اردل در پایان خاطرنشان کرد: امید است با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، شاهد حماسه‌ای دیگر باشیم زیرا مشارکت پرشور مردمی در انتخابات دشمنان نظام و انقلاب را بار دیگر مأیوس خواهد کرد.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark