توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 32982
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۱
امیر قلعه‌نویی:
پاسخ کی‌روش را در یک بیانیه می‌دهم/ درباره دوپینگ هشدار داده بودم
سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکیدکرد پاسخ اظهارات کارلوس کی روش را در یک بیانه خواهد داد.
پاسخ کی‌روش را در یک بیانیه می‌دهم/ درباره دوپینگ هشدار داده بودم
به گزارش خط نیوز ، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز شنبه تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه جدید سازمان لیگ گفت: من از برنامه سازمان لیگ تعجب می‌کنم. این آقایان خودشان فوتبال بازی کرده‌اند و مدیر ورزشی بوده اند. وقتی برنامه داده‌اند ما بر اساس برنامه آنها برنامه ریزی پیش رفته و بدنسازی کرده ایم و حالا تحت فشار قرار داریم.

وی افزود: فکر کنید که تیم ملی به فینال راه یافته است. این همه به تیم ملی بها داده‌اید و یک دهم آن را به باشگاه‌ها بدهید. بسیاری از تیم های ما هنوز خارج از کشور هستند و آقایان می‌گویند بیاید و بازی کنید. توصیه من این است که بر اساس برنامه پیش بروید.

سرمربی تیم استقلال اضافه کرد: امیدورام که بازیکنان از فضای تیم ملی خارج شوند و به تمرینات بازگردند. این شرایطی است که هر سال با آن مواجه هستیم و مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده است. امیدوارم که کار هلمکه هم به جراحی نکشد تا بتوانیم از این بازیکن هم استفاده کنیم.

قلعه نویی درباره اظهارات کارلوس کی روش علیه خود حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: درباره کی روش فعلا حرفی ندارم و جواب وی را به صورت بیانیه می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر دوپینگ نتیجه بازی را به سود ایران تغییر خواهد داد عنوان کرد: من کاری به این موضوع ندارم و می گویم که دو ماه پیش یک مطلب را تذکر دادم. از آقایان خواهش کردم که دو مطلب را تحت کنترل قرار دهند. یکی از آنها دوپینگ بود. از آقای تاج خواسته بودم که آن را توجه کنند. من کاری به تیم ملی ندارم و درباره لیگ صحبت کردم. حرف من کلی در لیگ ایران است. باید نظارت کنیم تا کار به اینجاها نکشد.
Share/Save/Bookmark