توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 53682
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
والورده: خوش‌شانسیم که با مسی هم عصر هستیم/ او مرا هم غافلگیر می‌کند
سرمربی بارسلونا پس از اولین بازی تیمش در فصل جدید لیگ اسپانیا، تمجید خاصی از ستاره آرژانتینی این تیم انجام داد.
والورده: خوش‌شانسیم که با مسی هم عصر هستیم/ او مرا هم غافلگیر می‌کند
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده پس از پیروزی 3 بر صفر بارسلونا مقابل آلاوس در اولین هفته فصل جدید لالیگا که بامداد امروز در نوکمپ برگزار شد، از کاپیتان و برترین بازیکن تیمش لیونل مسی به شیوه‌ای خاص تمجید کرد. مسی با زدن دو گل که اولی با یک ضربه ایستگاهی تماشایی از زیر دیوار دفاعی حریف بود، نشان داد ناکامی‌ دو ماه گذشته‌اش در جام جهانی را از یاد برده است. او علاوه بر این دو گل، دو بار هم توپ را به تیر دروازه زد و موقعیت‌های گلزنی خوبی هم برای عثمان دمبله و لوئیز سوارز به وجود آورد.

در مجموع مسی آنقدر خوب بازی کرد که سرمربی‌اش از هم عصر بودن با او ابراز خوشحالی کند.

والورده گفت: مسی یک نابغه است. ما خوش‌شانس هستیم که می‌توانیم هر روز بازی‌هایش را ببینیم. ما خوش‌شانسیم که عصری از فوتبال را تجربه می‌کنیم که مسی هم در آن حضور دارد. ما می‌خواهیم که او هر روز از داخل کلاهش یک خرگوش بیرون بیاورد.

این دومین باری بود که مسی از زیر دیوار دفاعی حریف توپ را رد و به گل تبدیل می‌کرد (اولین بار ماه فوریه امسال مقابل خیرونا بود) و والوده انتظار دارد که کاپیتان تیمش به غافلگیر کردن او و حریفانش ادامه دهد.

والورده ادامه داد: مسی هنو هم می‌تواند به غافلگیر کردن ما ادامه دهد. او همیشه شما را غافلگیر می‌کند و راستش را بخواهید خود من هم هر بار از تماشای حرکاتش غافلگیر می‌شوم. این بار هم واقعاً نمی‌دانستم که او می‌خواهد آنطور ضربه ایستگاهی را بزند. هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد. مثل گلی بود که فصل پیش به خیرونا زد. اینگونه ضربه ایستگاهی زدن عادی نیست اما مسی گاهی اوقات این کار را انجام می‌دهد. شما باید انتظار دیدن هر چیزی را از مسی داشته باشید چون او چیزهایی را می‌بیند که هیچ بازیکن دیگری نمی‌بیند.

سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها در افزود: حتی در 15 دقیقه آخر نیمه دوم، شما می‌توانستید ببینید که ما برای نفوذ به خط دفاعی حریف مشکل داریم. آلاوس در لاک دفاعی فرو رفته بود و از نظر دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشت و نظم خطوطش را حفظ کرد. ما باید صبوری می‌کردیم اما هرچقدر که از بازی سپری می‌شد، موقعیت‌های ما بیشتر شد چون حریف خسته‌تر می‌شد.
Share/Save/Bookmark