توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 40893
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵
آخرین وضعیت میدانی در شمال «لاذقیة»/
مهم‌ترین پایگاه تروریست‌ها در آستانه سقوط
نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در حال وارد کردن آخرین ضربات به تروریست‌های «جیش‌الفتح» در شمال شرق استان لاذقیه هستند.
مهم‌ترین پایگاه تروریست‌ها در آستانه سقوط
به گزارش خط نیوز به نقل از پایگاه 598، نیروهای سوری و نیروهای مقاومت در ادامه عملیات خود در حومه شمالی استان لاذقیة دیشب (دوشنبه) ارتفاعات «زیارة البیضاء»،«ضهرة البیدر المحروقة» و «خندق الشاحور» را از وجود عناصر تروریستی جیش الفتح پاکسازی کردند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت همچنین در شرق منطقه«عکو» کنترل مناطق «1112» و « 932» را در حومه «الرقراقیه» در اختیار گرفتند.

به گزارش فارس، دامنه عملیات نیروهای سوری و مقاومت تا حومه شهرک«الحور» گسترش یافته و تاکنون ارتفاعات اطراف این شهرک از جمله «الرویسات» که مشرف بر دره «الازرق» است، پاکسازی شده و ارتفاعات دیگر نیز در اطراف روستای «عالیة» به کنترل ارتش سوریه درآمده است.

از سویی دیگر نیروهای سوری علاوه بر تصرف شهرک «الحور» ارتفاعات «816،529.5،466 و 425.5» را در حومه روستا آزاد کردند.

براساس این گزارش، پیشروی‌های روز دوشنبه (دیروز) نیروهای سوری در حومه جنوبی شهرک راهبردی «کنبسا» یک بار دیگر ترس و واهمه را به اردوگاه تروریست‌ها بازگردانده و به نظر می‌آید ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در تلاش هستند از محور شرقی و غربی جبل الروس، این ارتفاعات مهم را بازپس بگیرند تا شهرک کنبسا مهم‌ترین پایگاه عناصر تروریستی در حومه شمالی لاذقیه در آستانه سقوط قرار بگیرد.


عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در شمال لاذقیه، در حالی است که نیروهای سوری و مقاومت در شمال استان «حلب» و جنوب استان «درعا» نیز عملیات‌های گسترده دیگری را پیش می‌برند.
Share/Save/Bookmark