توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 52304
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳
پازل فتنه در حال تکمیل شدن؛
از دست روحانـی و دولتش به کجا پناه ببریم؟/ ایجاد نارضایتی اقتصادی-اجتماعی و فشار مضاعف به اقشار کم‌درآمد چه اهدافی پیش رو دارد؟
کدخدا باوری و کدخدا یاوری برخی از دولتمردان و قانون‌گذاران از چنان شدت و تعصبی حکایت می‌کند که شعار توافق به هر قیمت را در ذهنمان تداعی می‌کند لیکن باید به علی لاریجانی عموماً و حسن روحانی مشخصاً گوشزد کنیم که اصحاب رسانه شمارا از وجود خطرات آگاهی می‌دهند؛
از دست روحانـی و دولتش به کجا پناه ببریم؟/ ایجاد نارضایتی اقتصادی-اجتماعی و فشار مضاعف به اقشار کم‌درآمد چه اهدافی پیش رو دارد؟
به گزارش خط نیوز به نقل از پایگاه 598/ رضا احمدزاده؛ همه داریم به حسن روحانی و دولتش و مجلس تحت ریاست علی لاریجانی هشدار می‌دهیم. هشدار خطرات نزدیک، هشدار خطرات برجام، هشدار خطر fatf، هشدار پیمان‌نامه پالرمو و قس علی هذا، اما ایشان ظاهراً گوششان بدهکار هیچ سخنی نیست.

پازل فتنه و براندازی در حال تکمیل شدن است و همه حتی آن نوجوان دانش‌آموز نیز فضا را به‌گونه‌ای فتنه گون ادراک خطر را می‌کند و اولین قربانی آن نیز بلاشک دولت ضعیف و بی‌برنامه حسن روحانی در وهله اول و بعد مجلس دهم خواهد بود یادمان نمی‌رود در دو سال گذشته و در جریان مذاکرات برجام هم همین هشدارها را دادیم ولی نه مجلس اصولگرای نهم و نه دولت تدبیر حسن روحانی ظاهراً تنها عضوی که در خلقتشان ازقلم‌افتاده است گوشی شنوا و بوایی قوی برای حس کردن خطرات بیخ گوش و دشمن‌شناسی است...



این روزها خبرهای زیادی از گوشه و کنار بگوش می‌رسد که به قسمتی از آن اشاره‌کرده و قضاوت را به تاریخ خواهیم سپرد که اگر اصل تکرار تاریخ را پذیرفته باشیم پس چه باک که ما هم یک‌بار که نه بلکه بارها شاهد تکرار آن در این دوره باشیم و شاید در این زمان لمس کنیم که چرا علیرغم همه هشدارهای آیت‌الله کاشانی درباره وقوع کودتا و براندازی دشمنان بیرونی و اذناب داخلی‌شان علیه دولت قانونی دکتر محمد مصدق، وی همچنان (بلاتشبیه مصدق با حسن روحانی!) با استناد به رأی 24 میلیونی خود خویش را مستحضر به پشتیبانی ملتی می‌دانست که بدون حضور آیت‌الله کاشانی وجود خارجی نداشت و یک خطای محاسباتی باعث شد تا دستاوردهای ملتی در زیر چکمه فتنه گران منکوب گردد.
شرایط امروز ایران دیگر امکان تکرار آن دوران را نخواهد داد زیرا نه در ارکان نظری و نه در میدان عمل هیچ تشابهی وجود ندارد لیکن با برشمردن موارد زیر بر این نکته اصرار داریم که فضا فضای آن دوران است و احساس هر ایرانی با داشتن کمی مطالعات سیاسی، می‌تواند بوی خطر را در اطراف خود احساس کند. البته هم قوای مسلح و هم مراکز امنیتی کشور به پشتیبانی مردمی انقلاب اسلامی از چنان قدرتی برخوردار هستند که هر حرکت توطئه آمیز را در نطفه خفه خواهند کرد اما سخن درباره ساده‌انگارانه بودن رفتارهای دولت و مجلس - شما واژه دیگری بکار نبرید!

در این برهه همان حالتی که دولت‌هایی امثال دولت محمد مصدق داشتند و بالاخره شد آن چیزی که نباید می‌شد. همان‌گونه که اشاره شد شرایط امروز به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه با آن دوران نیست اما کدخدا باوری و کدخدا یاوری برخی از دولتمردان و قانون‌گذاران از چنان شدت و تعصبی حکایت می‌کند که شعار توافق به هر قیمت را در ذهنمان تداعی می‌کند لیکن باید به علی لاریجانی عموماً و حسن روحانی مشخصاً گوشزد کنیم که اصحاب رسانه شمارا از وجود خطرات آگاهی می‌دهند؛ بدانید یا خود را به ندانستن زده باشید اما این خطرات خشک و تر را باهم خواهد سوزاند و اگر نجنبید روزی چشم‌باز خواهید کرد که دشمن توانسته است با شکستن خطوط دفاعی مدافعان امنیت این مرزوبوم که شمایان در قالب توافق‌نامه‌های پالرمو و fatf و 2030 و... تلاش می‌کنید آن را قانونی می‌کنید در پشت درب منازل و یا محل‌های کارتان سنگربندی کرده است و آن موقع دیگر سودی به حالتان ندارد که معمار کبیر انقلاب اسلامی نیز گوشزد کردند و بیان کردند که: بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست و یک انفجار حاصل بشود. از آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام‌الله» - خدای‌نخواسته - باز پیدا بشود؛ و آن روز دیگر قضیه این نیست که برگردیم به 22 بهمن. قضیه [این‌] است که فاتحه همه ما را می‌خوانند.(1)

امروز پازل توطئه مورداشاره شروع به تکمیل شدن کرده است که به آن اشاراتی کرده و نتیجه‌گیری آن را به مطالبی که در سطور بالا به آن اشاره کردیم حوالت می‌دهیم. این مهرها عبارت‌اند از:

1- ایجاد نارضایتی اقتصادی و فشار مضاعف به اقشار کم‌درآمد با افزایش لجام‌گسیخته و ساعتی قیمت کالاها و مایحتاج مردم. (گوشت و مرغ و برنج و... کوچک شدن سفره و سبد کالای مردم)


2- ایجاد نارضایتی اجتماعی – صنفی از طریق به وجود آوردن اعتراضات خیابانی و اعتصابات صنوف تأثیرگذار در امر معیشت و رفاه مردم (اعتصاب کامیون داران، تجمعات سهامداران بانک‌های خصوصی ورشکسته که سرمایه‌هایشان توسط مدیران حرام‌خوار به فنا رفته است، فشارهای ...)


3- ایجاد جو ناامنی در کشور و درگیری‌های بعضاً مسلحانه و تخریب مکان‌های دولتی و خصوصی در برخی نقاط باهدف ایجاد تشویش اذهان عمومی و تضعیف قوای مسلح به‌منظور تغییر الگوی امنیت پایدار از طریق حمله به دشمن در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی و کشاندن نیروها به درون کشور (حوادث خوزستان، کازرون، درگیری‌های مسلحانه در سیستان و بلوچستان و منطق کردنشین غرب کشور، اعزام گروه‌های تخریب و ترور به داخل مرزهای کشور که در چند روز گذشته شاهد و ناظر درگیری و کشته شدن و دستگیری تعدادی از عوامل این امر توسط نیروهای نظامی و امنیتی بودیم).


4- ایجاد جو ناامیدی و ناتوانی در میان اقشار فرهیخته و نخبه و جوانان و اقشار مختلف باهدف آماده‌سازی و ایجاد بسترهای لازم به‌منظور ادامه سریال‌های برجامی در موضوعات مورد مناقشه با دشمنان ازجمله: سیستم دفاع موشکی، نیروی انسانی کارآمد و کاردان، جریانات حامی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان ازجمله: حزب‌الله لبنان، حماس در فلسطین اشغالی، جریانات اسلامی در یمن و سوریه و عراق و... بالاخره واردکردن ایران به دهکده جهانی غرب با پذیرش الگوهای رایج آن و نمایش شکست انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان.

با توجه به موارد یادشده قطعاً غرب باوران و کدخدامحوران که در مراکز حساس کشور نیز نفوذ کرده‌اند نقشی اثرگذار خواهند داشت درنتیجه بصیرت ملی و اسلامی مردم در انتخابات 98 و 1400 ایران می‌تواند بزنگاه نهایی این مبارزه قلمداد گردد. خواننده محترم محورهای چهارگانه را اگر به‌عنوان قالب حوادث رخ‌داده و یا در حال رخ دادن در آینده قرار دهد به صحت و درستی این مطالب پی خواهد برد.


منبع:
1- هشدار امام (ره) به مسئولین/ خبرگزاری تسنیم/ 13/ خردادماه/1396
Share/Save/Bookmark