توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 23379
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۳
چند سوال از دعوت‌کنندگان و ملاقات‌کنندگان «جک استراو»
این مطلب از سلسله مطالب (( باشگاه اندیشه )) و در راستای فرمایشات امام خامنه ای مبنی بر ایجاد کرسی های آزاد اندیشی می باشد و انتشار آن به معنای تایید محتوای آن نمی باشد؛
چند سوال از دعوت‌کنندگان و ملاقات‌کنندگان «جک استراو»
 بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره حضور هیئت دیپلماتیک انگلیسی در کشورمان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا؛ و خداوند هرگز بر [زیان] مؤمنان براى کافران راه [تسلطى] قرار نداده است» (نساء/۱۴۱)

در بلندای سپهر سیاسی تاریخ سراسر افتخار و مبارزه نظام مقدس اسلامی کم نیست روزهای شکوهمندی که ریشه در تاریخ سازی یک ملت بزرگ و قهرمان دارد از ایام الله دهه فجر تا بدرقه اشکبار امام و مقتدای جمارانیش و در این بین حدفاصل روزهای نهم تا نوزدهم دیماه که به نام بصیرت نام نهاده شده, اوج تبلور دلدادگی به ولایت می باشد. روزی برای عشق به روح الله عزیز و روزی در لبیک به ندای امام خامنه ای برای برچیدن بساط فتنه. و چه زیباست که روز شهدای دانشجو نیز در این دهه قرار گرفته است. حال این دهه سراسر استکبار ستیزی و به چالش کشاندن معادلات شرق و غرب به لطف مسئولان دستگاه دیپلماسی و بهارستان نشینان شاهد حضور هیاتی شده که در کارنامه سیاه کشورشان جز دروغ و تزویر و توطئه چیزی مشاهده نمی شود. هیاتی ۴نفره از انگلستان خبیث در حالی پس از توافقنامه ژنو وارد کشور می شوند که در راس آن نفر شماره یک معاهده سعدآباد قرار دارد معاهده ای که تا مدتها تمامی فعالیت های تحقیقاتی هسته ای کشور را تعطیل و غرور ملی ما را خدشه دار نمود. متاسفانه در داخل کشور نیز کسی پاسخگوی مستقیم چنین اقداماتی نیست و در فضایی فرافکنانه کار را به دوش دیگری می اندازند.

در این شرایط چند سوال از دعوت کنندگان وملاقات کنندگان این هیات پیش می آید:

۱)با ورود استراو و هیات انگلیسی کدام خلا کشور قرار است برطرف شود؟ چه ضرورتی ایجاب نموده که کشوری با حداقل ۱۰۰سال شرارت چمدان سفر ببندد و راهی ایران شود؟

۲)دست آورد هیات قبلی چه بود؟ این ساده ترین سوال ملت بزرگ ایران است که بداند از این رفت و آمدهای گاه و بیگاه کدام مشکلش مرتفع شده است.

۳)بر اساس سیاست دیپلماسی فعال و اصل تهاجمی به مبانی مستکبران، این فرش قرمز پهن کردن ها جه معنایی دارد؟

۴)آیا قرار است اصل مهم صدور انقلاب به مسلخ شعار عوام فریب تنش زدایی رود و نگاه دقیق به دشمن تا بن دندان مسلح جای خود را به دلخوشی به لبخندهای تصنعی این روزهای بازیگران روباه پیر شود؟

۵)آیا از جایگاه انگلیس و سفارت خانه آن در نقش محوری فتنه اطلاع دارید؟

۶)شبکه عریض و طویل مالی و رسانه ای انگلیس که شبانه روز آموزش مبارزات خیابانی می داد اینک چه خوابی برای امنیت و آرامش کشور دیده است؟

۷)جک استراو بعد از معاهده سعد آباد آنرا میوه جنگ عراق دانست. به راستی وی اکنون برای کاشت چه دانه ای ومقدمه چینی برای چه میوه ای بار سفر بسته؟

هیاتی که بار سفر بسته و عازم ایران هست آنقدر سابقه شرارت و کارشکنی درجمهوری اسلامی ایران، در تاریخش هست که به هیچ عنوان به خود اجازه ندهیم ذره ای به این آمد و شدها خوشبین باشیم.

سرعت پیشرفت علمی و نفوذ بیش از پیش انقلاب در عمق استراتژیک دشمن برگ های برنده ای نیست که راحت کسب شده باشد لذا بایستی بدانیم این تحرکات نابجا چه خسرانی بر این راه می گذارد.

ما ضمن محکوم کردن این تحرکات و اقدامات, خطر مجدد حضور و بروز دشمن در لباسی مبدل را متذکر می شویم و به مسئولین یادآور می شویم راه برون از مشکلات کشور تکیه بر ساخت داخلی و پایبندی به شعارهای اصیل انقلاب است نه دعوت از افرادی که زیست سیاسی شان مدیون توطئه چینی علیه نظام اسلامی می باشد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران
Share/Save/Bookmark
مرجع : خبرنامه دانشجویان ایران