توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65409
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰
کمک بیش از ۲ میلیارد تومانی بهزیستی کرمانشاه به آسیب‌دیدگان از کرونا
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از کمک 2 میلیارد و 360 میلیون تومانی این نهاد حمایتی به مددجویان آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.
کمک بیش از ۲ میلیارد تومانی بهزیستی کرمانشاه به آسیب‌دیدگان از کرونا
فرحناز محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به حمایت‌های مالی و روانی بهزیستی از آسیب‌دیدگان کرونا در استان، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا باعث ایجاد فشارهای روانی و اقتصادی به مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر جامعه شده است و بهزیستی برای جبران این خسارت کمک‌هایی را به این اقشار ارائه داد است.

وی ادامه داد: بهزیستی استان علاوه بر مشاوره‌های رایگان روانشانسی از طریق سامانه ۱۴۸۰ از ساعت هشت تا ۲۴ به عموم مردم و مددجویان آسیب‌دیده از کرونا را تحت حمایت مالی قرار می‌دهد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا در راستای حمایت از خانواده‌های در معرض آسیب و یا آسیب‌دیده از نظر شغلی برای جبران هزینه‌های معیشتی خانواده‌ها به طور متمرکز اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بین مددجویان بهزیستی استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر برای حدود ۳ هزار خانواده برنامه‌ریزی شده که سعی شده خانواده‌هایی باشند که در مراحل قبلی از این کمک هزینه‌ها بهره مند نشده‌اند.
Share/Save/Bookmark