توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65139
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹
معاون بازرسی سازمان صمت استان:
کمبود "کره" در فروشگاه‌های کرمانشاه نداریم
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه کمبود "کره" در واحدهای صنفی و فروشگاه‌های کرمانشاه نداریم، از تشدید نظارت بر بازار و برخورد جدی با هرگونه گرانفروشی و احتکار کره خبر داد.
کمبود "کره" در فروشگاه‌های کرمانشاه نداریم
مسعود بیگلری، با اشاره به مباحثی که طی چند وقت اخیر درباره کره و قیمت آن مطرح شده، گفت: اگرچه هیچ افزایش قیمتی در کره نداشتیم، اما به دلیل جو روانی که ممکن است ایجاد شده باشد نظارت بر توزیع کره در سطح بازار را تشدید کرده ایم.

وی ادامه داد: در جریان بازدیدهایی که طی چند وقت اخیر از سطح فروشگاه‌ها داشتیم، هیچ کمبودی در زمینه توزیع کره وجود ندارد و حتی برخی از صنایع لبنی استان تولید کره خود را افزایش دادند تا مشکلی برای تامین نیاز مردم وجود نداشته باشد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان کرمانشاه از برخورد جدی با هرگونه احتکار و عدم عرضه کره خبر داد و عنوان کرد: تا کنون تخلفی در زمینه احتکار کره در سطح استان گزارش نشده است و این محصول به اندازه کافی در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد.

بیگلری قیمت هر بسته 100 گرمی کره برای مصرف کننده را بسته به نوع آن بین 4500 تا 6300 تومان اعلام کرد و یادآور شد: مردم هرگونه گرانفروشی و عرضه کره با قیمت بیش از این رقم را با تلفن 124 در میان بگذارند.

وی به مردم اطمینان دارد، هیچ کمبودی در زمینه این محصول به وجود نخواهد آمد و از مصرف کنندگان خواست به اندازه نیاز خود کره خریداری کنند.
Share/Save/Bookmark