توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 56085
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶
مرتضی کریمی: آقای اصفهانیان! شما بازنشسته هستی و باید صندلی ریاست را رها کنی و بروی!
مرتضی کریمی، کمک داور پیشین فوتبال ایران با انتقاد از فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران تأکید کرد، او به دلیل بازنشستگی باید صندلی ریاست این کمیته را ترک کند.
مرتضی کریمی: آقای اصفهانیان! شما بازنشسته هستی و باید صندلی ریاست را رها کنی و بروی!
به گزارش خط نیوز؛ مرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پست داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی که از شرایط کاری‌ خود ابراز گلایه کرده بود، اظهار داشت: شنیده‌ام رفعتی پستی گذاشته و به نوعی اعلام کرده است که تصمیم دارد از دپارتمان داوری برود. پیش از رفعتی، با حسن کامرانی‌فر که اسم و رسمی داشت و در جام جهانی هم کمک داور بود، کاری کردند که از دپارتمان داوری برود. پس از او رفعتی را آوردند که سابقه کارمندی در فدراسیون و رزومه داوری دارد. چرا باید کاری کنند که او نیز بحث رفتن را پیش بکشد؟!

وی در ادامه افزود: رفعتی با کسی تعارف ندارد و داوری را که خوب قضاوت نکند، کنار می‌گذارد و داور خوب را تشویق می‌کند. او با ناظران و مسئولان AFC رابطه خوبی دارد. آقای فریدون اصفهانیان! با کامرانی‌فر مشکل داشتید، اکنون می‌خواهید کاری کنید که رفعتی نیز از دپارتمان برود؟!

«دلم برای جامعه داوری ایران می‌سوزد.»، کمک داور پیشین فوتبال کشورمان با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: مهدی تاج و فدراسیون فوتبال از داوری حمایت کرده و امکاناتی را فراهم کرده‌اند، اما کمیته داوران نباید یک نفری را بیاورد که مثل مترسک باشد و کاری نکند. زمانی آقای خدابیامرزی پُستی داشت و رئیس وقت به او می‌گفت ابلاغ‌های داوری‌ات را با مداد بنویس. این بنده خدا ابلاغیه را می‌نوشت، اما رئیس آن را عوض می‌کرد. رفعتی نمی‌تواند این‌طوری باشد. آقای اصفهانیان! به خاطر میزی که باید به دلیل بازنشستگی پس بدهی، حداقل خاطره خوب بگذار و بعد برو!

کریمی ادامه داد: آقای اصفهانیان! شما داور بزرگی بودی و بارها کنار شما کمک داور بوده‌ام، اما به درد مدیریت کمیته داوران نمی‌خوری. عملکردت این موضوع را نشان داده است. آقای اصفهانیان! ابلاغ‌های قضاوت داوران را ظاهراً فردی که هم‌استانی شماست، می‌چیند. چرا باید داوران لیگ برتری را فردی از استان شما بچیند؟ چرا باید داوران برای قضاوت به او التماس کنند؟ چرا باید داوران از شنیدن نام آن شخص بترسند؟ این کار زشت است. من 20 سال در داوری حضور داشته و هیچ چیزی نمی‌خواهم، اما دلم برای جامعه داوری می‌سوزد. آقای اصفهانیان! شما بازنشسته هستی و باید صندلی ریاست را بگذاری و بروی، اما بهتر است قبل از رفتن خاطره خوبی از خود بر جا بگذاری.
Share/Save/Bookmark