توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 49335
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
محسن هاشمی: اگر موضوع رادیواکتیو در رسانه‌ها مطرح نمی‌شد، بهتر بود/ علت فوت ایشان ایست قلبی اعلام شد
انتقاد محسن‌هاشمی از حاشیه‌سازی خواهران‌خود
این روزها حاشیه‌سازی برخی از اعضای خانواده مرحوم هاشمی و رسانه‌ها به مسئله وجود رادیواکتیو در بدن آن مرحوم انتقادات بسیاری از جمله خود خانواده هاشمی رفسنجانی را به همراه داشته است. آغاز ماجرا طبق منوال همیشگی توسط دختر پرحاشیه هاشمی، فائزه کلید زده شد.
انتقاد محسن‌هاشمی از حاشیه‌سازی خواهران‌خود
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز؛ این روزها حاشیه‌سازی برخی از اعضای خانواده مرحوم هاشمی و رسانه‌ها به مسئله وجود رادیواکتیو در بدن آن مرحوم انتقادات بسیاری از جمله خود خانواده هاشمی رفسنجانی را به همراه داشته است. آغاز ماجرا طبق منوال همیشگی توسط دختر پرحاشیه هاشمی، فائزه کلید زده شد. او در مصاحبه خود با روزنامه آرمان گفت:

جلسه ای با حضور همه اعضای خانواده و برخی از اعضای شورای عالی امنیت برگزار شد و در این جلسه به ما اعلام کردند که بررسی نشان می دهد که در بدن پدر 10 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است. البته اعلام کردند که در بدن مادر 3برابر حد مجاز و در بدن خواهرم فاطمه نیز 1 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است.البته به ما اعلام کردند که دلیل فوت این نبوده است. آنها گفتند نمی دانند منشأ رادیواکتیو کجا بوده است.



بر پایه گزارش رجا، اگرچه شورای عالی امنیت ملی هیچ واکنشی به این ادعاها نشان نداد اما رسانه‌های همسو با جریان هاشمی مدتی با ذوق زدگی به این سوژه خبری میپردازند تا اینکه این فاطمه دختر دیگر هاشمی در تنور حاشیه‌سازی می دمد. او در مصاحبه خود می گوید که حتی حوله معروف پدر هم آلوده بوده است:

روزی که همه خانواده را جمع کردند و گفتند که علاوه بر ادرار، حوله بابا هم آلوده بوده است. این حوله‌ای است که به تنشان بوده و با آن ایشان را به بیمارستان آورده بودند. این موضوع را در آخرین جلسه‌ای که ما را جمع کردند، گزارش دادند.



محسن هاشمی در گفتگوی اخیر خود از جنجال سازی های این خانواده انتقداد کرد . او درباره علت فوت پدرخود گفت: علت فوت ایشان ایست قلبی اعلام شد اما این‌که ایست قلبی به‌طور مشخص چه علتی داشته است موضوعی بود که نیاز به کالبدشکافی داشت و به دلیل شرایط خاص آن زمان کالبدشکافی انجام نشد. بحث رادیواکتیو موجود در بدن نیز از سوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به خانواده اعلام شد اما اینکه رادیواکتیو بر فوت اثری داشته است، را نمی‌توان مطرح کرد و شاید اگر به این صورت‌مسئله در رسانه‌ها مطرح نمی‌شد، بهتر بود.

به واقع انتقاد و گلایه محسن هاشمی رفسنجانی ناظر به بازی دادن افکار عمومی توسط خانواده خود هست که به نحوی علت فوت آیت‌الله را دسیسه و توطئه از پیش طراحی شده میدانند. اگرچه معتقدند که علت فوت اساسا طبق نظر شورای امنیت ملی چیز دیگری است اما تمایلی به سردکردن تنور شایعات و حاشیه سازی‌ها ندارند. و در این مسیر هم گویا شورای امنیت ملی خود را به ندیدن میزند!
Share/Save/Bookmark